Posted November 19, 201113 yr Witam, mam do wykonania pewną animację mechanizmu. Chcę to zrobić za pomocą REACTORA (reczne ustawianie nie wchodzi w gre) jednak nie mam konkretnego pomysłu. Ma to wyglądać tak, że pociągam za dwie poprzeczki W DÓŁ, stanowiące całość z cylindrem ( cylindrem, który jest wwiercony w box, jak widać z resztą na obrazku). Po obniżeniu tych poprzeczek, cała konstrukcja zachowuje się tak jak na dolnym obrazku. Z góry dziękuję za podpowiedzi :) Uploaded with ImageShack.us
November 20, 201113 yr Witaj, po pierwsze postując w dziale animacji miałbyś większe szanse na odpowiedz. Po drugie, z moim bardzo małym doświadczeniem w animacji zrobiłbym to bez reaktora, dodając helper na osi tego cylindra. Helper podczepił do poprzeczek, a konstrukcji ustawił pivot w miejscu środka ciężkości czy zawiasu i dodał "look at"constrain patrzącego na ten helper. edit: Chociaż po przeanalizowaniu tego, to nie jest do końca słuszne rozwiązanie, ale może naprowadzi Cie do czegoś.
November 21, 201113 yr Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Ja bym to zrobił za pomocą Bones. Tworzysz 2 kości jak na screenie u góry, następnie zaznaczasz dolną kość i dajesz "animation -> IK SOLVER -> HI SOLVER" i łączysz z górną kością. następnie poszczególne mechanizmy Linkujesz do kości i masz działający mechanizm
Create an account or sign in to comment