Napisano 19 Listopad 201113 l Witam, mam do wykonania pewną animację mechanizmu. Chcę to zrobić za pomocą REACTORA (reczne ustawianie nie wchodzi w gre) jednak nie mam konkretnego pomysłu. Ma to wyglądać tak, że pociągam za dwie poprzeczki W DÓŁ, stanowiące całość z cylindrem ( cylindrem, który jest wwiercony w box, jak widać z resztą na obrazku). Po obniżeniu tych poprzeczek, cała konstrukcja zachowuje się tak jak na dolnym obrazku. Z góry dziękuję za podpowiedzi :) Uploaded with ImageShack.us
Napisano 20 Listopad 201113 l Witaj, po pierwsze postując w dziale animacji miałbyś większe szanse na odpowiedz. Po drugie, z moim bardzo małym doświadczeniem w animacji zrobiłbym to bez reaktora, dodając helper na osi tego cylindra. Helper podczepił do poprzeczek, a konstrukcji ustawił pivot w miejscu środka ciężkości czy zawiasu i dodał "look at"constrain patrzącego na ten helper. edit: Chociaż po przeanalizowaniu tego, to nie jest do końca słuszne rozwiązanie, ale może naprowadzi Cie do czegoś.
Napisano 21 Listopad 201113 l Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Ja bym to zrobił za pomocą Bones. Tworzysz 2 kości jak na screenie u góry, następnie zaznaczasz dolną kość i dajesz "animation -> IK SOLVER -> HI SOLVER" i łączysz z górną kością. następnie poszczególne mechanizmy Linkujesz do kości i masz działający mechanizm
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto