Napisano 22 Listopad 201113 l Witam Wszystkich forumowiczów bardzo dawno nic nie wrzucałem z braku czasu oczywiscie i chęci do pracy po godzinach. Ogólnie sprawa jest prosta żona zmienia wystrój wnętrza wiec postanowiła "zobaczyć " jak to będzie wyglądać. Dla mnie jest to motywacja do zrobienia czegoś po godzinach, liczę oczywiście na waszą pomoc przy uzyskaniu fotorealizmu bo widzę że w ciagu ostatnich 3 lat poziom wzrósł do ogólnopolskiego, a w niektórych przypadkach miedzynarodowego, aż pieknie patrzeć na ten rozwój. Co do pracy bedzie to parter domu jednorodzinnego pokój-salon, kuchnia, przedpokój i łazieneczka z kotłownią czyli moje tymczasow mieszkanie u teściów: Mam nadziej że uda mi się wszystko dokładnie odwzorować, i że bedzie to miłe zajęcie na długie zimowe wieczory. Edytowane 22 Listopad 201113 l przez c4rl0s foto
Napisano 23 Listopad 201113 l Z technicznego 3D punktu widzenia - FG na ścianie Ci szwankuje. Z technicznego budowlanego punktu widzenia - w kaloryferze brakuje odpływu wody u dołu i nie wierzę, że dopływ górny masz tak zamontowany :) noi rury chyba ciutkę za cienkie. Co więcej, wymień w domu te żeliwne kaloryfery, bo ich wydajność to jakaś porażka w stosunku do wody przepływającej :)
Napisano 24 Listopad 201113 l Autor Dzięki quffqai odnetniN, myśle że najpierw modeliki wszystkiego a później teksturki bo jak wiadomo tekstura może tyle samo poprawić jak i zepsuć :> beny miło widzieć że nie tylko ja zauważam że u moich teściów w domu wszystko jest inne: to teraz malutki upik kilka modeli niewiem czemu niemogę skorzystać z narzędzi insert image nie działa poprostu daje linka http://imageshack.us/photo/my-images/641/97221235.png/ Edytowane 24 Listopad 201113 l przez c4rl0s
Napisano 24 Listopad 201113 l Na słoneczko wpakujesz jakiś kolor ? Bo na ten czas to jest zupełnie białe tak ? Dlatego przez wpływ skylighta (czy czego tam używasz) wszystko jest niebieskie. Chyba, że źle myślę co jest całkiem możliwe ;)
Napisano 24 Listopad 201113 l Autor na słoneczku jest kolorek dany tylko bez tekstur to przepala bo wszsytko ma AC materiał vraya do clayów dany ale jest cieplutki żółciutki
Napisano 25 Listopad 201113 l Z technicznego budowlanego punktu widzenia - w kaloryferze brakuje odpływu wody u dołu i nie wierzę, że dopływ górny masz tak zamontowany :) noi rury chyba ciutkę za cienkie) Zabawne są takie posty;) A grubość liści skontrolowałeś?
Napisano 26 Listopad 201113 l Autor Kolejny upik kilka modeli tym razem druga strona pokoiku bez mochera bo zwieksza czas renderu zasłony i firany też już są ale to dopiero przy teksturowaniu będe wrzucał http://imageshack.us/photo/my-images/265/84348969.png/
Napisano 1 Grudzień 201113 l Autor po sporych kłopotach z maxem miedzy innymi wywalanie renderów w roznym stadium zawansowania oraz sytuacj gdzie z pliku sceny 150 mb wywala błąd i robi 14 kb i scena stracona musiałem przeinstalować windowsa na 64-bitową 7 wiec wszystko troche trwało, próby pierwszych teksturek render miał już zabójczy czas 11,5 h a to jeszcze jeszcze bez firanek, reszty tekstur i słabszych niefinałowych ustawieniach, kilka rzeczy do poprawy tekstura materiału w koszu za duże oczka lody wchodzą w stół po dodaniu bumpa, ale najgorsze błędy gi na scianie i oknach i prau innych miejscach ktoś ma jakieś pomysły na eliminacje tego efektu.
Napisano 3 Grudzień 201113 l Autor kilka poprawek ogólnie finał tego ujcia ale jeszcze przed dłubanką w photoshopie czyli czysty 3d max może jakieś sugestie z waszej strony napewno jest dużo ciemniej przez firany kiepska jakośc jpg bo inne zajmują po 10 mb i niemoge wrzucić na darmowego imageshacka* może dacie jakieś linki na darmowe wrzucenie w większym rozmiarze to wrzuce Edytowane 3 Grudzień 201113 l przez c4rl0s
Napisano 3 Grudzień 201113 l A czemu tak ciemno i niebiesko ? Gdzie się podziało to światło z poprzedniego rednera ? A firany,to wyklucz shadow casting firan. http://img.pl/ ostatnio używam, ale 10mb to tam nie wrzucisz, Vray ci zapisuje 10megowe jpeg ? Edytowane 4 Grudzień 201113 l przez Bohomaz
Napisano 4 Grudzień 201113 l Autor dzieki bohomaz nie wiem czemu taki kolor chyba firany ale nicto jak to sie mówi po to jest photoshop i inne przydatne narzedzia render niestety na moim kompie szedł koło 16 godzin nie wrzucałem nawet finalnych ustawień z brut forcem niebylo sensu czekać 2 tygodnie hehe sprzęt nienajgorszy kupowałem 4 lata temu za 7 badyli najlepszy jaki był dostepny dla przecietnego dual core 3.00 E6850 4G ramu G-force 8800 GTX wsumie powinno radzić a tu troche kicha, wrzucam postpro renderu myśle że finał tego ujęcia i wrzucę do finished i lece powoli z następnymi chyba że jakieś sugestie?
Napisano 4 Grudzień 201113 l IMO jest dużo lepiej po PS, co do koloru firan czy co tam jest takie niebieskie (chyba zasłony) to ostatnio sam się nauczyłem tutaj o vraymaterialverride - wrzuć bezbarwny materiał do GI i jedno masz z głowy. Materiał foteli był jakby lepszy wcześniej.
Napisano 4 Grudzień 201113 l Scena jak dla mnie wyszła dosyć naturalnie (zdjęciowo). Tylko dywanik wygląda jak zrobiony z waty.
Napisano 4 Grudzień 201113 l Jak dla mnie za ciemno i materiał dywanika i leather na meblach dziwny. Roślinki fajne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto