Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Porsche Cayman studio


ptaszek

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka,

 

Ostatni redner tym razem Porschaka w studio.

Model FreedomFighter'a (http://www.behance.net/janmokrzecki) więc jest idealny :)

Pod ocenę zatem poddaję render, który robiłem analizując rendery mojego guru studyjnego - Visiona3d.

 

Dzięki chłopaki za model i inspirację :)

 

edit: dodaje jeszcze nowy renderek

 

beauty4u.jpg

 

porsche2gp.jpg

Edytowane przez ptaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

guru ha! mocno na wyrost, ale milo :) pierwsze wrazenie mega pozytywne, widac ze juz czujesz ocb:) jednak zeby bylo naprawde pro poprawilbym kilka rzeczy:

 

- przede wszystkim pracuj w conajmniej 16bitach w shopie wtedy bedziesz mial rowne gradienty.

- AA kuleje, nieraz warto jest rendzic zblurowanym filtrem by w postprodukcji wyciagnac detale czy to sharpenem czy high passem.

- przepaliles szybe i maske, od razu sie to rzuca w oczy i najbardziej w sumie razi:)

- fele wyszlo dosc plastikowo

 

popraw bo warto! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to napisz co pozmieniałeś i poka!!

 

16 bitow ROX!!!! :D

dzieki Vision!

przepalenia tez troszke zmniejszylem, fele raczej olalem.

dalem jeszcze troszke bieli na lakier z boku.

 

ja renderowalem to w mentalu, ale poprawilem torszke AA tez.

 

A render jest zaktualizowany w pierwszym poście, być może nie widziałeś wcześniejszej wersji :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności