ptaszek Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 (edytowane) Hejka, Ostatni redner tym razem Porschaka w studio. Model FreedomFighter'a (http://www.behance.net/janmokrzecki) więc jest idealny :) Pod ocenę zatem poddaję render, który robiłem analizując rendery mojego guru studyjnego - Visiona3d. Dzięki chłopaki za model i inspirację :) edit: dodaje jeszcze nowy renderek Edytowane 28 Styczeń 2012 przez ptaszek
vision3d Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 guru ha! mocno na wyrost, ale milo :) pierwsze wrazenie mega pozytywne, widac ze juz czujesz ocb:) jednak zeby bylo naprawde pro poprawilbym kilka rzeczy: - przede wszystkim pracuj w conajmniej 16bitach w shopie wtedy bedziesz mial rowne gradienty. - AA kuleje, nieraz warto jest rendzic zblurowanym filtrem by w postprodukcji wyciagnac detale czy to sharpenem czy high passem. - przepaliles szybe i maske, od razu sie to rzuca w oczy i najbardziej w sumie razi:) - fele wyszlo dosc plastikowo popraw bo warto! :)
FF Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 ale ze jak zblurowanym filtrem? i to pozniej dobrze wychodzi po sharpenie?
gientekwl Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 najlepiej filter Area = 1,5 czyli ten standartowy, dobre AA i sharpy w posto pro ;)
vision3d Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 w wysokiej rozdzialce filtruje nawet 2-2,5px, mowa tu o v-ray 2.0, w ktorym nieco inaczej dziala AA (na moje oko).
Bohomaz Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Komu trzeba, że się brzydko wyrażę obciągnąć żeby też dostać taki model w swoje łapki ? Oczywiście do testów.
ptaszek Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Napisano 4 Grudzień 2011 16 bitow ROX!!!! :D dzieki Vision! przepalenia tez troszke zmniejszylem, fele raczej olalem. dalem jeszcze troszke bieli na lakier z boku. ja renderowalem to w mentalu, ale poprawilem torszke AA tez.
Kulki Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Teraz po poprawkach jest miodnie :). No to napisz co pozmieniałeś i poka!!
safian Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 No to napisz co pozmieniałeś i poka!! 16 bitow ROX!!!! :D dzieki Vision! przepalenia tez troszke zmniejszylem, fele raczej olalem. dalem jeszcze troszke bieli na lakier z boku. ja renderowalem to w mentalu, ale poprawilem torszke AA tez. A render jest zaktualizowany w pierwszym poście, być może nie widziałeś wcześniejszej wersji :).
Kulki Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 A render jest zaktualizowany w pierwszym poście, być może nie widziałeś wcześniejszej wersji :). No właśnie fajnie by było porównać te mądrości vision3D;)
ptaszek Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Napisano 4 Grudzień 2011 Safiank: dzieki! :) Kulki: lap http://img405.imageshack.us/img405/6551/porschemed.jpg http://img337.imageshack.us/img337/4794/porsche2gp.jpg
adek Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 Ładne ładne. To z samochodami również walczysz? Ta zaktualizowana wersja faktycznie lepsza.
guru Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 poprawiona wersja duzo lepiej zgadzam sie. Faktycznie szybka troche przepalona no i to czarne przy lewym reflektorze no to za czarne. Moze troszke poprawic ekspozycje? Ale mimo to super.
ptaszek Napisano 11 Grudzień 2011 Autor Napisano 11 Grudzień 2011 Hejka, dzięki :) Adek - walczę walczę :) lubię robić różne 3d :) ale tutaj tylko renderowałem i shadery robiłem.
Kulki Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 mpta a zrobiłeś to z antyaliasingiem i potem ostrość w postpro? Bo jestem ciekaw jak to "pomoże" twojej pracy:)
ptaszek Napisano 28 Styczeń 2012 Autor Napisano 28 Styczeń 2012 Kulki no wlasnie w tym nowym renderze tak zrobilem. Faktycznie nie ma co zylowac w 3d AA tylko fajnie w postpro tym dokrecic. Dzieki za pomoc
vision3d Napisano 28 Styczeń 2012 Napisano 28 Styczeń 2012 bardzo fajny nowy shot, jedynie opony bym wymienil troche slabo wygladaje te sidewall'e.
Rekomendowane odpowiedzi