ptaszek Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 (edytowane) Hejka, Ostatni redner tym razem Porschaka w studio. Model FreedomFighter'a (http://www.behance.net/janmokrzecki) więc jest idealny :) Pod ocenę zatem poddaję render, który robiłem analizując rendery mojego guru studyjnego - Visiona3d. Dzięki chłopaki za model i inspirację :) edit: dodaje jeszcze nowy renderek Edytowane 28 Styczeń 2012 przez ptaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 guru ha! mocno na wyrost, ale milo :) pierwsze wrazenie mega pozytywne, widac ze juz czujesz ocb:) jednak zeby bylo naprawde pro poprawilbym kilka rzeczy: - przede wszystkim pracuj w conajmniej 16bitach w shopie wtedy bedziesz mial rowne gradienty. - AA kuleje, nieraz warto jest rendzic zblurowanym filtrem by w postprodukcji wyciagnac detale czy to sharpenem czy high passem. - przepaliles szybe i maske, od razu sie to rzuca w oczy i najbardziej w sumie razi:) - fele wyszlo dosc plastikowo popraw bo warto! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 ale ze jak zblurowanym filtrem? i to pozniej dobrze wychodzi po sharpenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 najlepiej filter Area = 1,5 czyli ten standartowy, dobre AA i sharpy w posto pro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 w wysokiej rozdzialce filtruje nawet 2-2,5px, mowa tu o v-ray 2.0, w ktorym nieco inaczej dziala AA (na moje oko). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bohomaz Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 Komu trzeba, że się brzydko wyrażę obciągnąć żeby też dostać taki model w swoje łapki ? Oczywiście do testów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 16 bitow ROX!!!! :D dzieki Vision! przepalenia tez troszke zmniejszylem, fele raczej olalem. dalem jeszcze troszke bieli na lakier z boku. ja renderowalem to w mentalu, ale poprawilem torszke AA tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
safian Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 Teraz po poprawkach jest miodnie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 Teraz po poprawkach jest miodnie :). No to napisz co pozmieniałeś i poka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
safian Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 No to napisz co pozmieniałeś i poka!! 16 bitow ROX!!!! :D dzieki Vision! przepalenia tez troszke zmniejszylem, fele raczej olalem. dalem jeszcze troszke bieli na lakier z boku. ja renderowalem to w mentalu, ale poprawilem torszke AA tez. A render jest zaktualizowany w pierwszym poście, być może nie widziałeś wcześniejszej wersji :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 A render jest zaktualizowany w pierwszym poście, być może nie widziałeś wcześniejszej wersji :). No właśnie fajnie by było porównać te mądrości vision3D;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 Safiank: dzieki! :) Kulki: lap http://img405.imageshack.us/img405/6551/porschemed.jpg http://img337.imageshack.us/img337/4794/porsche2gp.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 10 Grudzień 2011 Share Napisano 10 Grudzień 2011 Ładne ładne. To z samochodami również walczysz? Ta zaktualizowana wersja faktycznie lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 10 Grudzień 2011 Share Napisano 10 Grudzień 2011 poprawiona wersja duzo lepiej zgadzam sie. Faktycznie szybka troche przepalona no i to czarne przy lewym reflektorze no to za czarne. Moze troszke poprawic ekspozycje? Ale mimo to super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 11 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2011 Hejka, dzięki :) Adek - walczę walczę :) lubię robić różne 3d :) ale tutaj tylko renderowałem i shadery robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 11 Grudzień 2011 Share Napisano 11 Grudzień 2011 mpta a zrobiłeś to z antyaliasingiem i potem ostrość w postpro? Bo jestem ciekaw jak to "pomoże" twojej pracy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 28 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2012 Kulki no wlasnie w tym nowym renderze tak zrobilem. Faktycznie nie ma co zylowac w 3d AA tylko fajnie w postpro tym dokrecic. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 28 Styczeń 2012 Share Napisano 28 Styczeń 2012 bardzo fajny nowy shot, jedynie opony bym wymienil troche slabo wygladaje te sidewall'e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczawik Napisano 28 Styczeń 2012 Share Napisano 28 Styczeń 2012 kosmos, miód i cukierki:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi