bobrest Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 Witam. Mam taki problem. Chciałbym wygładzić czcionkę. Powstała ona przez text->bevel. Probowałem smoothem - nic nie daje. Auto smooth po przekształceniu na editable poly też nic nie daje, niezależnie od wartości (probowałem zaznaczać tlyko interesujace mnie poly i te dookoła jak i wszystkie poly bryły). Mesh smooth robi totalną sieczkę z całości niezależnie od ustawień. Dodaję screena z elementami, które chcę wygładzić. Dziekuję z góry za pomoc. [ATTACH=CONFIG]83492[/ATTACH]
Dynamico Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 A może najprostsze metody są czasem najlepsze? Być może wystarczy włączyć "smooth group". Spróbuj nadać tę samą grupę dla wszystkich poly w literze.
stormwind Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 Żeby wygładzać siatkę mashsmothem musi ona być pod to przygotowana, wydaje mi się, ze w tym wypadku, jeśli nie planujesz nic więcej z tymi literami, zaznaczenie ostrych krawędzi (niekoniecznie wszystkich krawędzi obiektu, ale np wybrane edgeloopy) i nadanie im chamfera powinno wystarczyć. 1
bobrest Napisano 16 Grudzień 2011 Autor Napisano 16 Grudzień 2011 Niestety smooth groups nie dziala. Po południu sprawdzę radę stormwinda, chociaż wydaje mi się, że już z chamferem próbowałem.
t0m3k Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 w zakladce modify wejdz do wlasciwosci text'u i w rollout Interpolation podkrec steps. 1
bobrest Napisano 16 Grudzień 2011 Autor Napisano 16 Grudzień 2011 T0m3k, dzieki wielkie! Nie mam Pojęcia jak to przeoczyłem! :) Z chamferowaniem też się da, ale przy większej ilości literek to troszkę dłuzej schodzi. :) Dzieki wielkie! Serduszka dla obu! Na mój koszt! :D !
Rekomendowane odpowiedzi