^.^ Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Dzień dobry :) Chciałem zapytać, jak stworzyć animację gąsienic czołgu, tak aby bez względu na to jak daleko "pojade" czołgiem gąsienice ciągle się kręciły. Chodzi głównie o to, aby móc wyeksportować taką animację np. do unity. Podejrzewam że pewnie trzeba by to było jakoś zrobić na kościach, ale nie mam pojęcia jak. Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry tutorial lub sposób na zrobienie czegoś takiego ? Pozdrawiam.
adek Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Być może taki tutorial będzie pomocny: http://cgterminal.com/2011/05/05/tank-rigging-in-3ds-max-tutorial/
legomir Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Hmm... a nie wystarczą driven key'e? Czy silniki gier nie akceptują takich rozwiazań?
_michal Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Kręć kołami normalnie, a gąsiennicom zanimuj mapowanie. Zrób zapętloną teksturę gąsiennic, sam jej model niech będzie w przekroju prostokątem i po prostu niech się przesuwa mapowanie. W Unity powinno się dać, tutaj sugestia: http://answers.unity3d.com/questions/45828/animating-tank-treads.html
^.^ Napisano 20 Grudzień 2011 Autor Napisano 20 Grudzień 2011 Dzięki wielkie, jak tylko przyjdą święta (i trochę czasu) popróbuje :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się