Posted December 17, 201113 yr Dzień dobry :) Chciałem zapytać, jak stworzyć animację gąsienic czołgu, tak aby bez względu na to jak daleko "pojade" czołgiem gąsienice ciągle się kręciły. Chodzi głównie o to, aby móc wyeksportować taką animację np. do unity. Podejrzewam że pewnie trzeba by to było jakoś zrobić na kościach, ale nie mam pojęcia jak. Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry tutorial lub sposób na zrobienie czegoś takiego ? Pozdrawiam.
December 17, 201113 yr Być może taki tutorial będzie pomocny: http://cgterminal.com/2011/05/05/tank-rigging-in-3ds-max-tutorial/
December 17, 201113 yr Hmm... a nie wystarczą driven key'e? Czy silniki gier nie akceptują takich rozwiazań?
December 17, 201113 yr Kręć kołami normalnie, a gąsiennicom zanimuj mapowanie. Zrób zapętloną teksturę gąsiennic, sam jej model niech będzie w przekroju prostokątem i po prostu niech się przesuwa mapowanie. W Unity powinno się dać, tutaj sugestia: http://answers.unity3d.com/questions/45828/animating-tank-treads.html
December 20, 201113 yr Author Dzięki wielkie, jak tylko przyjdą święta (i trochę czasu) popróbuje :).
Create an account or sign in to comment