^.^ Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Dzień dobry :) Chciałem zapytać, jak stworzyć animację gąsienic czołgu, tak aby bez względu na to jak daleko "pojade" czołgiem gąsienice ciągle się kręciły. Chodzi głównie o to, aby móc wyeksportować taką animację np. do unity. Podejrzewam że pewnie trzeba by to było jakoś zrobić na kościach, ale nie mam pojęcia jak. Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry tutorial lub sposób na zrobienie czegoś takiego ? Pozdrawiam.
adek Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Być może taki tutorial będzie pomocny: http://cgterminal.com/2011/05/05/tank-rigging-in-3ds-max-tutorial/
legomir Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Hmm... a nie wystarczą driven key'e? Czy silniki gier nie akceptują takich rozwiazań?
_michal Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Kręć kołami normalnie, a gąsiennicom zanimuj mapowanie. Zrób zapętloną teksturę gąsiennic, sam jej model niech będzie w przekroju prostokątem i po prostu niech się przesuwa mapowanie. W Unity powinno się dać, tutaj sugestia: http://answers.unity3d.com/questions/45828/animating-tank-treads.html
^.^ Posted December 20, 2011 Author Posted December 20, 2011 Dzięki wielkie, jak tylko przyjdą święta (i trochę czasu) popróbuje :).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now