Napisano 17 Grudzień 201113 l Dzień dobry :) Chciałem zapytać, jak stworzyć animację gąsienic czołgu, tak aby bez względu na to jak daleko "pojade" czołgiem gąsienice ciągle się kręciły. Chodzi głównie o to, aby móc wyeksportować taką animację np. do unity. Podejrzewam że pewnie trzeba by to było jakoś zrobić na kościach, ale nie mam pojęcia jak. Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry tutorial lub sposób na zrobienie czegoś takiego ? Pozdrawiam.
Napisano 17 Grudzień 201113 l Być może taki tutorial będzie pomocny: http://cgterminal.com/2011/05/05/tank-rigging-in-3ds-max-tutorial/
Napisano 17 Grudzień 201113 l Hmm... a nie wystarczą driven key'e? Czy silniki gier nie akceptują takich rozwiazań?
Napisano 17 Grudzień 201113 l Kręć kołami normalnie, a gąsiennicom zanimuj mapowanie. Zrób zapętloną teksturę gąsiennic, sam jej model niech będzie w przekroju prostokątem i po prostu niech się przesuwa mapowanie. W Unity powinno się dać, tutaj sugestia: http://answers.unity3d.com/questions/45828/animating-tank-treads.html
Napisano 20 Grudzień 201113 l Autor Dzięki wielkie, jak tylko przyjdą święta (i trochę czasu) popróbuje :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto