Jump to content

Jak zrobić? animacja obiektu przemiesczającego się po siatce 3d max


Recommended Posts

Posted

Hej,

jak zrobic żeby obiek który jest prowadzony po ścieżce za pomocą Path Constraint

przemiesczał się po nierównym terenie wymodelowanym za pomocą editable poly?

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Bez pluginu można to zrobić obiektem typu Conform (space warps -> geometric/deformable -> conform). Bindujesz później obiekt do Conforma

Posted

Tak na przyszłość - można też zrobić to opcją get shape z compound objects i wyciąć ten shape w terenie, a następnie tą linię sobie "odczepić"za pomocą narzędzia create shape from selection.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy