Wirnik Napisano 20 Grudzień 2011 Share Napisano 20 Grudzień 2011 Hej, jak zrobic żeby obiek który jest prowadzony po ścieżce za pomocą Path Constraint przemiesczał się po nierównym terenie wymodelowanym za pomocą editable poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 20 Grudzień 2011 Share Napisano 20 Grudzień 2011 dopasowac sciezke do terenu, tu masz darmowy plugin ktory to za ciebie zrobi: http://www.itoosoft.com/freeplugins/glue.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wirnik Napisano 22 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2011 Dzięki, W przypadku mojej potrzeby to wystarczyło, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-z Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Bez pluginu można to zrobić obiektem typu Conform (space warps -> geometric/deformable -> conform). Bindujesz później obiekt do Conforma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Tak na przyszłość - można też zrobić to opcją get shape z compound objects i wyciąć ten shape w terenie, a następnie tą linię sobie "odczepić"za pomocą narzędzia create shape from selection. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się