rzubr Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczow!Jestem tutaj nowy,w takim razie musze sie przedstawic.Otoz,jestem rzubr-zwykly szary czlowiek.Od jakiegos czasu zajmuje sie wnetrzem sypialni,w ktorej trafia na mnie masa problemow.Zwracam sie do Was drodzy forumowicze o pomoc w mojej sprawie.Bardzo zalezy mi na fotorealistycznym renderingu,jednoczesnie nieszablonowym,a niestety nie mam o tym zielonego pojecia.Nie mam pojecia jak i skad powstaja mi plamy i szum.Prosilbym o wskazowki dotyczace fotorealu,tzn.Co moge ustawic inaczej aby zapobiec brzydkim efektom. :)Soft;standardowo 3dmax 12Vray adv 2.0oswietlenie vraysun + vraysky,dodatkowo kilka vraylightow w lampach.Dorzucam dwa 'ukonczone' renderingi.(jesli chodzi o modele,wiele szczegolow brakuje,ale z tym sobie poradze).pozaznaczalem co mnie dokladnie interesuje:).Serdecznie pozdrawiam! Edytowane 8 Czerwiec 2012 przez rzubr
Kuki26 Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Tu są odpowiedzi na twoje wszystkie pytania -> http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=101
rzubr Napisano 31 Grudzień 2011 Autor Napisano 31 Grudzień 2011 (edytowane) Z pomoca Logosa i powyzszego tutoriala udalo mi sie tyle wykombinowac:)To chyba jeszcze nie jest fotoreal.Pozdrawiam! Edytowane 31 Grudzień 2011 przez rzubr
rzubr Napisano 1 Styczeń 2012 Autor Napisano 1 Styczeń 2012 Czesc,wrzucam kolejne tym razem poprawione renderki.Tekstura na lampach zle rozlozona dodatkowo masa innych bledow,ale zostawiam ta 'sypialnie' bo mam jej dosyc.Krytyka mile widziana:)
rzubr Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Napisano 2 Styczeń 2012 Wracam do modelu,ktory robilem w wolnych chwilach.Concept Car,wg szkicow i wyobrazni.Inspiracje;batmobil,gallardo plus reventon:).Krytyka mile widziana,pozdrawiam.
dwsel Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Co do wizek najbardziej rzuca mi się w oczy nieskorygowana perspektywa, oraz to, że niebo widziane za oknem (bardzo nasycony błękit) jest o wiele ciemniejsze od jego odbicia w podłodze (biały). Przy tak jasnych odbiciach otoczenie powinno być całkowicie przepalone. Jest bardzo duży kontrast - mocne przepalenia i zupełnie nie widać co się dzieje w cieniach. Na pierwszym renderze ostatniej wizualizacji szafka lub ściana ma silny specular - jeśli to ściana to nie powinno go być albo powinien być znacznie osłabiony i bardzo rozproszony, jeśli to plastik to powinno się w tej powierzchni odbijać otoczenie.
rzubr Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Witam po dosc dlugiej przerwie.Ciag dalszy conceptu:) Komentarze mile widziane ,pozdrawiam! Edytowane 25 Luty 2012 przez rzubr
Berger Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 Fajnie, że robisz sobie concept tylko popatrz na nadkola.
M4rcus Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 jesli oceniamy sam concept to auto sprwia wrazene, ze jest mocno scisniete na calej dlugosci, jakby je ktos skalowal w gore - moze to tylko rzut za bardzo rozbudowane nadkola wzgledem swiatel te wloty malutkie z przodu...to jest słabe, polecilbym jakos polaczyć to z cała szerokościa zderzaka wloty za tylnymi drzwiami to zbedna ozdoba, albo popraw to tak, żeby to miało sens(silnik z tyłu rozumiem), albo sie ich pozbadz przepraszam, ze pisze w tak nakazującym trybie, traktuj to jako luźną krytyke
rzubr Napisano 7 Kwiecień 2012 Autor Napisano 7 Kwiecień 2012 (edytowane) Witam wszystkich! Wrzucam moje ostatnie wypociny i po cichu licze na wskazowki,ktore pomoga poprawic mi poziom moich prac. Na pierwszy ogien concept car,ktorego tak naprawde dlubalem bez zadnego planu,co na pierwszy rzut oka pewnie od razu widac.Odstawiam go w kat,bo chyba nic z tego nie wyrosnie.. Kolorek zainspirowany miniaturka Bergera :) Wizualizacja szafki wedlug mojego skromnego pomyslu,generalnie jest to szafka relaksacyjna. Modele ksiazek i ich tekstury zapozyczone z viscorbel.com , reszta materialow jest moja. Pozdrawiam! Edytowane 8 Czerwiec 2012 przez rzubr
rzubr Napisano 8 Czerwiec 2012 Autor Napisano 8 Czerwiec 2012 (edytowane) Witam po dluzszej przerwie, ostatnio bawie sie w renderki studyjne,a o to efekty Mam nadzieje,ze materialy i oswietlenie ida w dobra strone ;) Edytowane 8 Czerwiec 2012 przez rzubr
Sebazx6r Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Tych srub nie odkrecisz. Fajny render w czym robisz?
rzubr Napisano 8 Czerwiec 2012 Autor Napisano 8 Czerwiec 2012 Faktycznie,dzieki pracuje w Maxie i V-ray'u,pozniej oczywiscie zabawa krzywymi w PS'ie. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się