Skocz do zawartości

Teczka 3D: Rzubr


rzubr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow!Jestem tutaj nowy,w takim razie musze sie przedstawic.Otoz,jestem rzubr-zwykly szary czlowiek.Od jakiegos czasu zajmuje sie wnetrzem sypialni,w ktorej trafia na mnie masa problemow.Zwracam sie do Was drodzy forumowicze o pomoc w mojej sprawie.Bardzo zalezy mi na fotorealistycznym renderingu,jednoczesnie nieszablonowym,a niestety nie mam o tym zielonego pojecia.Nie mam pojecia jak i skad powstaja mi plamy i szum.Prosilbym o wskazowki dotyczace fotorealu,tzn.Co moge ustawic inaczej aby zapobiec brzydkim efektom. :)Soft;standardowo 3dmax 12Vray adv 2.0oswietlenie vraysun + vraysky,dodatkowo kilka vraylightow w lampach.Dorzucam dwa 'ukonczone' renderingi.(jesli chodzi o modele,wiele szczegolow brakuje,ale z tym sobie poradze).pozaznaczalem co mnie dokladnie interesuje:).Serdecznie pozdrawiam!wizka1m.th.jpgwizka1forum.th.jpgwizx.th.jpg

Edytowane przez rzubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co do wizek najbardziej rzuca mi się w oczy nieskorygowana perspektywa, oraz to, że niebo widziane za oknem (bardzo nasycony błękit) jest o wiele ciemniejsze od jego odbicia w podłodze (biały). Przy tak jasnych odbiciach otoczenie powinno być całkowicie przepalone. Jest bardzo duży kontrast - mocne przepalenia i zupełnie nie widać co się dzieje w cieniach. Na pierwszym renderze ostatniej wizualizacji szafka lub ściana ma silny specular - jeśli to ściana to nie powinno go być albo powinien być znacznie osłabiony i bardzo rozproszony, jeśli to plastik to powinno się w tej powierzchni odbijać otoczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli oceniamy sam concept to auto sprwia wrazene, ze jest mocno scisniete na calej dlugosci, jakby je ktos skalowal w gore - moze to tylko rzut

za bardzo rozbudowane nadkola wzgledem swiatel

te wloty malutkie z przodu...to jest słabe, polecilbym jakos polaczyć to z cała szerokościa zderzaka

wloty za tylnymi drzwiami to zbedna ozdoba, albo popraw to tak, żeby to miało sens(silnik z tyłu rozumiem), albo sie ich pozbadz

 

przepraszam, ze pisze w tak nakazującym trybie, traktuj to jako luźną krytyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Wrzucam moje ostatnie wypociny i po cichu licze na wskazowki,ktore pomoga poprawic mi poziom moich prac.

Na pierwszy ogien concept car,ktorego tak naprawde dlubalem bez zadnego planu,co na pierwszy rzut oka pewnie od razu widac.Odstawiam go w kat,bo chyba nic z tego nie wyrosnie..

Kolorek zainspirowany miniaturka Bergera :)

i185974_fura117.jpg

Wizualizacja szafki wedlug mojego skromnego pomyslu,generalnie jest to szafka relaksacyjna.

Modele ksiazek i ich tekstury zapozyczone z viscorbel.com , reszta materialow jest moja.

Pozdrawiam!

i185988_szafkarano2.jpg

i185989_szafkawieczor2.jpg

Edytowane przez rzubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności