Napisano 29 Grudzień 201113 l Witam wszystkich forumowiczow!Jestem tutaj nowy,w takim razie musze sie przedstawic.Otoz,jestem rzubr-zwykly szary czlowiek.Od jakiegos czasu zajmuje sie wnetrzem sypialni,w ktorej trafia na mnie masa problemow.Zwracam sie do Was drodzy forumowicze o pomoc w mojej sprawie.Bardzo zalezy mi na fotorealistycznym renderingu,jednoczesnie nieszablonowym,a niestety nie mam o tym zielonego pojecia.Nie mam pojecia jak i skad powstaja mi plamy i szum.Prosilbym o wskazowki dotyczace fotorealu,tzn.Co moge ustawic inaczej aby zapobiec brzydkim efektom. :)Soft;standardowo 3dmax 12Vray adv 2.0oswietlenie vraysun + vraysky,dodatkowo kilka vraylightow w lampach.Dorzucam dwa 'ukonczone' renderingi.(jesli chodzi o modele,wiele szczegolow brakuje,ale z tym sobie poradze).pozaznaczalem co mnie dokladnie interesuje:).Serdecznie pozdrawiam! Edytowane 8 Czerwiec 201212 l przez rzubr
Napisano 30 Grudzień 201113 l Tu są odpowiedzi na twoje wszystkie pytania -> http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=101
Napisano 31 Grudzień 201113 l Autor Z pomoca Logosa i powyzszego tutoriala udalo mi sie tyle wykombinowac:)To chyba jeszcze nie jest fotoreal.Pozdrawiam! Edytowane 31 Grudzień 201113 l przez rzubr
Napisano 1 Styczeń 201213 l Autor Czesc,wrzucam kolejne tym razem poprawione renderki.Tekstura na lampach zle rozlozona dodatkowo masa innych bledow,ale zostawiam ta 'sypialnie' bo mam jej dosyc.Krytyka mile widziana:)
Napisano 2 Styczeń 201213 l Autor Wracam do modelu,ktory robilem w wolnych chwilach.Concept Car,wg szkicow i wyobrazni.Inspiracje;batmobil,gallardo plus reventon:).Krytyka mile widziana,pozdrawiam.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Co do wizek najbardziej rzuca mi się w oczy nieskorygowana perspektywa, oraz to, że niebo widziane za oknem (bardzo nasycony błękit) jest o wiele ciemniejsze od jego odbicia w podłodze (biały). Przy tak jasnych odbiciach otoczenie powinno być całkowicie przepalone. Jest bardzo duży kontrast - mocne przepalenia i zupełnie nie widać co się dzieje w cieniach. Na pierwszym renderze ostatniej wizualizacji szafka lub ściana ma silny specular - jeśli to ściana to nie powinno go być albo powinien być znacznie osłabiony i bardzo rozproszony, jeśli to plastik to powinno się w tej powierzchni odbijać otoczenie.
Napisano 25 Luty 201213 l Autor Witam po dosc dlugiej przerwie.Ciag dalszy conceptu:) Komentarze mile widziane ,pozdrawiam! Edytowane 25 Luty 201213 l przez rzubr
Napisano 25 Luty 201213 l jesli oceniamy sam concept to auto sprwia wrazene, ze jest mocno scisniete na calej dlugosci, jakby je ktos skalowal w gore - moze to tylko rzut za bardzo rozbudowane nadkola wzgledem swiatel te wloty malutkie z przodu...to jest słabe, polecilbym jakos polaczyć to z cała szerokościa zderzaka wloty za tylnymi drzwiami to zbedna ozdoba, albo popraw to tak, żeby to miało sens(silnik z tyłu rozumiem), albo sie ich pozbadz przepraszam, ze pisze w tak nakazującym trybie, traktuj to jako luźną krytyke
Napisano 7 Kwiecień 201212 l Autor Witam wszystkich! Wrzucam moje ostatnie wypociny i po cichu licze na wskazowki,ktore pomoga poprawic mi poziom moich prac. Na pierwszy ogien concept car,ktorego tak naprawde dlubalem bez zadnego planu,co na pierwszy rzut oka pewnie od razu widac.Odstawiam go w kat,bo chyba nic z tego nie wyrosnie.. Kolorek zainspirowany miniaturka Bergera :) Wizualizacja szafki wedlug mojego skromnego pomyslu,generalnie jest to szafka relaksacyjna. Modele ksiazek i ich tekstury zapozyczone z viscorbel.com , reszta materialow jest moja. Pozdrawiam! Edytowane 8 Czerwiec 201212 l przez rzubr
Napisano 8 Czerwiec 201212 l Autor Witam po dluzszej przerwie, ostatnio bawie sie w renderki studyjne,a o to efekty Mam nadzieje,ze materialy i oswietlenie ida w dobra strone ;) Edytowane 8 Czerwiec 201212 l przez rzubr
Napisano 8 Czerwiec 201212 l Autor Faktycznie,dzieki pracuje w Maxie i V-ray'u,pozniej oczywiscie zabawa krzywymi w PS'ie. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto