Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Mam taki problem: zmapowałem (3ds 2012) ściany pomieszczenia (interior) cegłami i na renderze wychodzą one strasznie rozmyte -niewyraźne. Nie wiem w czym problem. Zmapowałem całość Unwrapem w kwadracie 4000x4000 pikseli (render 2000x1300 pikseli). Jak zmniejszm rozdzielczość tekstury o 20% to jest jeszcze gorsza jakość. Jak zwiększam też nie jest lepiej a czas się zwiększa. Jak przygotować mapę uvw żeby było ok? Render vray 1,5.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

Wrzuć screen'a jak to wygląda.. teoretycznie nie powinno być żadnych problemów. Możesz spróbować podostrzyć mapę w edytorze materiałów (ustawienia bitmapy). Zakładka Coordinates -> Blur -> daj z 1 na 0.1.

Napisano

Skoro używasz Vraya to prawdopodobnie wystarczy że ustawisz lepszy AA filter (np. Mitchell-Netravali) w zakładce Image Sampler.

pozdro.

Napisano
A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area

 

Krawędzie cegieł stały się pofalowane, więc to nie to.

Napisano

Pokazałbyś jak to wygląda na renderze + mapę + ustawienia bitmap, bo teraz większość pije kawę z ekspresu, albo rozpuszczalną i ciężko z fusów wróżyć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności