Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Mam taki problem: zmapowałem (3ds 2012) ściany pomieszczenia (interior) cegłami i na renderze wychodzą one strasznie rozmyte -niewyraźne. Nie wiem w czym problem. Zmapowałem całość Unwrapem w kwadracie 4000x4000 pikseli (render 2000x1300 pikseli). Jak zmniejszm rozdzielczość tekstury o 20% to jest jeszcze gorsza jakość. Jak zwiększam też nie jest lepiej a czas się zwiększa. Jak przygotować mapę uvw żeby było ok? Render vray 1,5.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

Wrzuć screen'a jak to wygląda.. teoretycznie nie powinno być żadnych problemów. Możesz spróbować podostrzyć mapę w edytorze materiałów (ustawienia bitmapy). Zakładka Coordinates -> Blur -> daj z 1 na 0.1.

Napisano

Skoro używasz Vraya to prawdopodobnie wystarczy że ustawisz lepszy AA filter (np. Mitchell-Netravali) w zakładce Image Sampler.

pozdro.

Napisano

A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area

Napisano
  • Autor
A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area

 

Krawędzie cegieł stały się pofalowane, więc to nie to.

Napisano

Pokazałbyś jak to wygląda na renderze + mapę + ustawienia bitmap, bo teraz większość pije kawę z ekspresu, albo rozpuszczalną i ciężko z fusów wróżyć ;)

Napisano

Ja na ogół w ogóle wyłączam filtrowanie tekstur. (w edytorze materiałów FILERING -> NONE)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności