_Orion_ Napisano 2 Styczeń 2012 Share Napisano 2 Styczeń 2012 Witam, Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Mam taki problem: zmapowałem (3ds 2012) ściany pomieszczenia (interior) cegłami i na renderze wychodzą one strasznie rozmyte -niewyraźne. Nie wiem w czym problem. Zmapowałem całość Unwrapem w kwadracie 4000x4000 pikseli (render 2000x1300 pikseli). Jak zmniejszm rozdzielczość tekstury o 20% to jest jeszcze gorsza jakość. Jak zwiększam też nie jest lepiej a czas się zwiększa. Jak przygotować mapę uvw żeby było ok? Render vray 1,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRay Napisano 2 Styczeń 2012 Share Napisano 2 Styczeń 2012 Hej, Wrzuć screen'a jak to wygląda.. teoretycznie nie powinno być żadnych problemów. Możesz spróbować podostrzyć mapę w edytorze materiałów (ustawienia bitmapy). Zakładka Coordinates -> Blur -> daj z 1 na 0.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Orion_ Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2012 Blur z 1 ustawiłem na 0,01 i nic to nie daje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blomd Napisano 2 Styczeń 2012 Share Napisano 2 Styczeń 2012 Skoro używasz Vraya to prawdopodobnie wystarczy że ustawisz lepszy AA filter (np. Mitchell-Netravali) w zakładce Image Sampler. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Orion_ Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2012 Mitchell był ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 2 Styczeń 2012 Share Napisano 2 Styczeń 2012 A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Orion_ Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2012 A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area Krawędzie cegieł stały się pofalowane, więc to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cide Napisano 2 Styczeń 2012 Share Napisano 2 Styczeń 2012 Pokazałbyś jak to wygląda na renderze + mapę + ustawienia bitmap, bo teraz większość pije kawę z ekspresu, albo rozpuszczalną i ciężko z fusów wróżyć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pabulo Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 Ja na ogół w ogóle wyłączam filtrowanie tekstur. (w edytorze materiałów FILERING -> NONE) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się