Skocz do zawartości

Rozmyta textura na renderze :(


_Orion_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Mam taki problem: zmapowałem (3ds 2012) ściany pomieszczenia (interior) cegłami i na renderze wychodzą one strasznie rozmyte -niewyraźne. Nie wiem w czym problem. Zmapowałem całość Unwrapem w kwadracie 4000x4000 pikseli (render 2000x1300 pikseli). Jak zmniejszm rozdzielczość tekstury o 20% to jest jeszcze gorsza jakość. Jak zwiększam też nie jest lepiej a czas się zwiększa. Jak przygotować mapę uvw żeby było ok? Render vray 1,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hej,

Wrzuć screen'a jak to wygląda.. teoretycznie nie powinno być żadnych problemów. Możesz spróbować podostrzyć mapę w edytorze materiałów (ustawienia bitmapy). Zakładka Coordinates -> Blur -> daj z 1 na 0.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności