Posted January 2, 201213 yr Witam, Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Mam taki problem: zmapowałem (3ds 2012) ściany pomieszczenia (interior) cegłami i na renderze wychodzą one strasznie rozmyte -niewyraźne. Nie wiem w czym problem. Zmapowałem całość Unwrapem w kwadracie 4000x4000 pikseli (render 2000x1300 pikseli). Jak zmniejszm rozdzielczość tekstury o 20% to jest jeszcze gorsza jakość. Jak zwiększam też nie jest lepiej a czas się zwiększa. Jak przygotować mapę uvw żeby było ok? Render vray 1,5.
January 2, 201213 yr Hej, Wrzuć screen'a jak to wygląda.. teoretycznie nie powinno być żadnych problemów. Możesz spróbować podostrzyć mapę w edytorze materiałów (ustawienia bitmapy). Zakładka Coordinates -> Blur -> daj z 1 na 0.1.
January 2, 201213 yr Skoro używasz Vraya to prawdopodobnie wystarczy że ustawisz lepszy AA filter (np. Mitchell-Netravali) w zakładce Image Sampler. pozdro.
January 2, 201213 yr A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area
January 2, 201213 yr Author A może zmień filtrowanie textury w slocie diffuse w editor material na summed area Krawędzie cegieł stały się pofalowane, więc to nie to.
January 2, 201213 yr Pokazałbyś jak to wygląda na renderze + mapę + ustawienia bitmap, bo teraz większość pije kawę z ekspresu, albo rozpuszczalną i ciężko z fusów wróżyć ;)
January 24, 201213 yr Ja na ogół w ogóle wyłączam filtrowanie tekstur. (w edytorze materiałów FILERING -> NONE)
Create an account or sign in to comment