Skocz do zawartości

3DS Max Świat Minecraft


Lanser97

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aethersis mógłbyś napisać jak to zrobić, jeżeli to takie proste? Wydaje mi się, że w miarę ogarniam modelowanie i renderowanie i o ile zrobić taki teren to kilka sekund roboty, jakoś nie mogę znaleźć uniwersalnej metody na dodanie materiału trawy i ziemi.

 

Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku?

 

Max ma niemal identyczny tryb selekcji - Paint.

RK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest banalnie proste. Za pomocą array można wygenerować ogromną 3-wymiarową macierz z klocków na które nałożyć można tekstury wyjęte z gry a potem po prostu zaznaczając/usuwając odpowiednie klocki uzyskać odpowiedni kształt. Nie wiem co to za filozofia i szczerze mówiąc mam już dość tej manii na minecrafta. Nie wiem w ogóle jaki sens ma to dziadostwo renderować jak w grze nie ma przecież raytracingu. Nie wiem też jaki sens ma robić coś tak banalnego w maxie. Nie wystarczy już wam gra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pomocy tego programu: http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/ wyeksportujesz fragment mapy MC do formatu *.obj, który możesz zaimportować do 3dsmaxa, uzupełnić o tekstury, elementy i postacie. Na pewno to szybciej niż rysowanie matrycy sześcianików.

 

Przykład użycia: http://arneoog.deviantart.com/art/Minecraft-Bay-277211642

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ;)

Ja mam taki problem.

Importowałem świat minecraft do *.obj i jak już wrzucam do 3ds maxa to tekstury są bardzo niskiej rozdzielczości. Może ktoś wie jak to naprawić aby był normalnej jakości ?

Edytowane przez Pako007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności