Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ale w jaki sposób? Dopiero zacząłem przygodę z 3DS Max i nie znam wszystkich opcji.

Napisano

Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.

Napisano

Tworzysz zwykły plane z interesującą Cie liczbą polygonów i używasz opcji extrude by zrobić te schodki.

Napisano

Ewentualnie siadasz i płaczesz bo nie możesz znaleźć przywołanych przeze mnie rzeczy.

Napisano
  • Autor

Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku?

Napisano

Aethersis mógłbyś napisać jak to zrobić, jeżeli to takie proste? Wydaje mi się, że w miarę ogarniam modelowanie i renderowanie i o ile zrobić taki teren to kilka sekund roboty, jakoś nie mogę znaleźć uniwersalnej metody na dodanie materiału trawy i ziemi.

 

Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.
Napisano
Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku?

 

Max ma niemal identyczny tryb selekcji - Paint.

RK

Napisano

To jest banalnie proste. Za pomocą array można wygenerować ogromną 3-wymiarową macierz z klocków na które nałożyć można tekstury wyjęte z gry a potem po prostu zaznaczając/usuwając odpowiednie klocki uzyskać odpowiedni kształt. Nie wiem co to za filozofia i szczerze mówiąc mam już dość tej manii na minecrafta. Nie wiem w ogóle jaki sens ma to dziadostwo renderować jak w grze nie ma przecież raytracingu. Nie wiem też jaki sens ma robić coś tak banalnego w maxie. Nie wystarczy już wam gra?

Napisano

heh nie wiedziałem że połączenie świata pikseli z ładną wodą i oświetleniem może dać taki ciekawy efekt końcowy:p

Napisano
  • Autor

Juz zrobilem świat i wszystko otexturowałem. Dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi :D

Napisano

Hej ;)

Ja mam taki problem.

Importowałem świat minecraft do *.obj i jak już wrzucam do 3ds maxa to tekstury są bardzo niskiej rozdzielczości. Może ktoś wie jak to naprawić aby był normalnej jakości ?

Edytowane przez Pako007

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności