Napisano 6 Styczeń 201213 l Witam! Czy w 3DS Max jest możliwe stworzenie w podobny i prosty sposób świata z minecrafta jak na filmiku poniżej. [video=youtube_share;bDDWqzk8Yxw]http://youtu.be/bDDWqzk8Yxw?t=31s
Napisano 6 Styczeń 201213 l Autor Ale w jaki sposób? Dopiero zacząłem przygodę z 3DS Max i nie znam wszystkich opcji.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Tworzysz zwykły plane z interesującą Cie liczbą polygonów i używasz opcji extrude by zrobić te schodki.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Ewentualnie siadasz i płaczesz bo nie możesz znaleźć przywołanych przeze mnie rzeczy.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Autor Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku?
Napisano 6 Styczeń 201213 l Aethersis mógłbyś napisać jak to zrobić, jeżeli to takie proste? Wydaje mi się, że w miarę ogarniam modelowanie i renderowanie i o ile zrobić taki teren to kilka sekund roboty, jakoś nie mogę znaleźć uniwersalnej metody na dodanie materiału trawy i ziemi. Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku? Max ma niemal identyczny tryb selekcji - Paint. RK
Napisano 6 Styczeń 201213 l To jest banalnie proste. Za pomocą array można wygenerować ogromną 3-wymiarową macierz z klocków na które nałożyć można tekstury wyjęte z gry a potem po prostu zaznaczając/usuwając odpowiednie klocki uzyskać odpowiedni kształt. Nie wiem co to za filozofia i szczerze mówiąc mam już dość tej manii na minecrafta. Nie wiem w ogóle jaki sens ma to dziadostwo renderować jak w grze nie ma przecież raytracingu. Nie wiem też jaki sens ma robić coś tak banalnego w maxie. Nie wystarczy już wam gra?
Napisano 7 Styczeń 201213 l Przy pomocy tego programu: http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/ wyeksportujesz fragment mapy MC do formatu *.obj, który możesz zaimportować do 3dsmaxa, uzupełnić o tekstury, elementy i postacie. Na pewno to szybciej niż rysowanie matrycy sześcianików. Przykład użycia: http://arneoog.deviantart.com/art/Minecraft-Bay-277211642
Napisano 8 Styczeń 201213 l heh nie wiedziałem że połączenie świata pikseli z ładną wodą i oświetleniem może dać taki ciekawy efekt końcowy:p
Napisano 8 Styczeń 201213 l Autor Juz zrobilem świat i wszystko otexturowałem. Dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi :D
Napisano 29 Marzec 201213 l Hej ;) Ja mam taki problem. Importowałem świat minecraft do *.obj i jak już wrzucam do 3ds maxa to tekstury są bardzo niskiej rozdzielczości. Może ktoś wie jak to naprawić aby był normalnej jakości ? Edytowane 31 Marzec 201213 l przez Pako007
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto