Lanser97 Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Witam! Czy w 3DS Max jest możliwe stworzenie w podobny i prosty sposób świata z minecrafta jak na filmiku poniżej. [video=youtube_share;bDDWqzk8Yxw]http://youtu.be/bDDWqzk8Yxw?t=31s
Lanser97 Napisano 6 Styczeń 2012 Autor Napisano 6 Styczeń 2012 Ale w jaki sposób? Dopiero zacząłem przygodę z 3DS Max i nie znam wszystkich opcji.
Aethersis Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.
RaVirr Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Tworzysz zwykły plane z interesującą Cie liczbą polygonów i używasz opcji extrude by zrobić te schodki.
RaVirr Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Ewentualnie siadasz i płaczesz bo nie możesz znaleźć przywołanych przeze mnie rzeczy.
Lanser97 Napisano 6 Styczeń 2012 Autor Napisano 6 Styczeń 2012 Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku?
Kubajaniak Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Aethersis mógłbyś napisać jak to zrobić, jeżeli to takie proste? Wydaje mi się, że w miarę ogarniam modelowanie i renderowanie i o ile zrobić taki teren to kilka sekund roboty, jakoś nie mogę znaleźć uniwersalnej metody na dodanie materiału trawy i ziemi. Odpowiedź jest na tyle prosta, że jeśli weźmiesz się za ten program od podstaw i opanujesz podstawowe techniki modelowania oraz renderowania, sam sobie ze wszystkim poradzisz. Tutoriali w necie jest tyle, że aż głowa boli. Możesz też sobie kupić książkę w stylu 3ds max ćwiczenia praktyczne.
La R Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Nie, nie. Te opcje akurat poznałem nie jestem az takim amatorem:p. Tylko jeszcze jedno pytanie czy da sie w 3DS Max zaznaczac polygony tak jak zaznacza osoba na filmiku? Max ma niemal identyczny tryb selekcji - Paint. RK
Aethersis Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 To jest banalnie proste. Za pomocą array można wygenerować ogromną 3-wymiarową macierz z klocków na które nałożyć można tekstury wyjęte z gry a potem po prostu zaznaczając/usuwając odpowiednie klocki uzyskać odpowiedni kształt. Nie wiem co to za filozofia i szczerze mówiąc mam już dość tej manii na minecrafta. Nie wiem w ogóle jaki sens ma to dziadostwo renderować jak w grze nie ma przecież raytracingu. Nie wiem też jaki sens ma robić coś tak banalnego w maxie. Nie wystarczy już wam gra?
dwsel Napisano 7 Styczeń 2012 Napisano 7 Styczeń 2012 Przy pomocy tego programu: http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/ wyeksportujesz fragment mapy MC do formatu *.obj, który możesz zaimportować do 3dsmaxa, uzupełnić o tekstury, elementy i postacie. Na pewno to szybciej niż rysowanie matrycy sześcianików. Przykład użycia: http://arneoog.deviantart.com/art/Minecraft-Bay-277211642
ozi_ns Napisano 8 Styczeń 2012 Napisano 8 Styczeń 2012 heh nie wiedziałem że połączenie świata pikseli z ładną wodą i oświetleniem może dać taki ciekawy efekt końcowy:p
Lanser97 Napisano 8 Styczeń 2012 Autor Napisano 8 Styczeń 2012 Juz zrobilem świat i wszystko otexturowałem. Dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi :D
Pako007 Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 (edytowane) Hej ;) Ja mam taki problem. Importowałem świat minecraft do *.obj i jak już wrzucam do 3ds maxa to tekstury są bardzo niskiej rozdzielczości. Może ktoś wie jak to naprawić aby był normalnej jakości ? Edytowane 31 Marzec 2012 przez Pako007
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się