Paul Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Zauważyłem, że kiedy renderuję scenę za pomocą Vray camera szkła w scenie powiększają obraz widoczny przez nie. Ktoś wie jak to wyłączyć? Normalna kamera z 3ds max nie powiększa.
Pawelkos Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 To normalne ze szkla powiekszaja obraz w scenie, zwlaszcza kiedy nie sa plaskie tylko maja wypukle ksztalty, to efekt refrakcji. Jesli nie chcesz zeby obaz za szklem ulegal znieksztalcenia to zmniejsz wartos IOR dla refraction dla materialu szkla. Im IOR blizszy 0 tym beda mniejsze znieksztalcenia 1
Paul Napisano 9 Styczeń 2012 Autor Napisano 9 Styczeń 2012 Dzięki. O to mi chodziło. U mnie bez zniekształceń jest przy IOR=1.
Karrde Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Kolega się pomylił, oczywiście przeźroczystość bez żadnego załamania światła ma wartość IOR=1 - nie występuje zresztą w przyrodzie.
Pawelkos Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Rzeczywiscie, pomylka z mojej strony. Grunt ze problem rozwiazany ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się