Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zauważyłem, że kiedy renderuję scenę za pomocą Vray camera szkła w scenie powiększają obraz widoczny przez nie. Ktoś wie jak to wyłączyć? Normalna kamera z 3ds max nie powiększa.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To normalne ze szkla powiekszaja obraz w scenie, zwlaszcza kiedy nie sa plaskie tylko maja wypukle ksztalty, to efekt refrakcji. Jesli nie chcesz zeby obaz za szklem ulegal znieksztalcenia to zmniejsz wartos IOR dla refraction dla materialu szkla. Im IOR blizszy 0 tym beda mniejsze znieksztalcenia

Napisano
  • Autor

Dzięki. O to mi chodziło. U mnie bez zniekształceń jest przy IOR=1.

Napisano

Kolega się pomylił, oczywiście przeźroczystość bez żadnego załamania światła ma wartość IOR=1 - nie występuje zresztą w przyrodzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności