adek Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Chyba nie pisaliśmy wcześniej o tym zestawie skryptów dla 3ds max. Mowa o animBoost, zestawie darmowych skryptów dla programu 3ds max zwiększających wydajność viewportów podczas pracy z animowanymi siatkami. Zachęcam do obejrzenia wideo, przetestowania i zrecenzowania w komentarzach. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2183
n1cram Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 hmm...czyli że da się! Panowie z Autodesku lenią się :D... naprawdę robi wrażenie, aniamcja postaci bez wyrywania sobie włosów z głowy :)
Grave Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Ja zawsze to robiłem skryptem na selection setach, ale tak jest wygodniej. Cool :)
Kris_R Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Ciekawe co sobie myślą pracownicy Autodesku, gdy oglądają takie filmiki. Mi by było na ich miejscu wstyd.
rozpruwacz Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 mnie az ciarki przechodza jak widze takie rzeczy, mam wrazenie ze autodesk juz dawno sobie olal swoich klijentow....
Grave Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Jak będą olewać dalej to w końcu przejdę na Blendera :D
mayamak Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 czy to działa pod 2012, bo u mnie nie mogę tego znaleźć w "Costumize User Interface"
floo Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 awtodesck od zawsze był lepszy w kupowaniu niż rozwijaniu czegokolwiek. Tempo rozwoju z roku na rok coraz gorsze. A duże studia się tym nie przejmują bo mają ludzi od tworzenia narzędzi i wszelkiego dobrodziejstwa. :) (Ciekawy jestem czy jest jeden duży zespół rozwijający, czy do każdego softu osobne).
Grave Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Na pewno nie łatwo i nie na rękę jest rozwój dla takiej ilości konkurencyjnego softu na raz, ale jak nic się nie zmieni - nie zaczną więcej pracować, nie zatrudnią więcej ludzi czy coś i nie będą mieli pomysłów, to będą mieli poważny problem i dostanie się wszystkim produktom spod ich szyldu. Ten animBoost v0.5 to tak naprawdę prosty trik, ale bardzo wygodny ;)
SebaWoj Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 Mam nadzieję że w Blenderze też ktoś wpadnie na taki "trick" :D
syjon Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 ja mialem podobny problem i....kasowalem obiekt po obiekcie ze sceny azeby sie dowiedziec co powoduje problemy- czyli niski FPS. Okazalo sie, ze WLOSY maxowe byly powodem, nawet zfreezowane i ukryte obcinaly FPS znaczaco....dlatego animowalem w innej, czystej scenie.
fps Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Czasami najtrudniej wpaść na najprostsze rozwiązanie. Pan Changsoo Eun rządzi.
mookie Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 U mnie nie pomogło; być może to kwestia Bones Pro, skryptu, który jest aktywny w czasie pracy, w każdym bądź razie wydajność viewportu pozostała jaka była (tragiczna).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się