adek Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Właśnie pojawiła się w sprzedaży nowa książka wydawnictwa Helion autorstwa Wojtka Pazdura pt. "3ds Max. Leksykon". Książka dedykowana jest raczej początkującym użytkownikom tego programu. Jej cena to 34.90 zł. Więcej: 3ds Max. Leksykon
adek Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 Ale wersje się zmieniają. Dla początkujących uważam, że to dobre pozycje (tak wiem są też tutoriale!). A Wojtek też fajnie pisze. I tak fajnie, że coś się pokazuje.
rallyman Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 ja myślę że dla początkujących przerobienie takiej książki to obowiązek, tutoriale są ale pewne rzeczy mogą być w nich pominięte, jak już ktoś przerobi trochę materiałów z neta to później nie zaglądnie do takiej książki a sporo informacji mu umknie...
Smoku Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Uważam, że to bardzo przydatne, mam do dziś taki leksykon z przed paru lat, nie nauczyłem się z niego bezpośrednio wiele. Ale dowiedziałem o istnieniu wielu funkcji i dzięki temu, że widziałem, że coś jest mogłem szukać gdzie indziej więcej informocji na ten temat. Dobra rzecz. Polecam początkującym.
Lucek Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 A ja uważam że nareszcie książka o tej tematyce za 35zł się pojawiła. Większość takich książek kosztuje koło 100zł, a i tak nie przerabia się od dechy do dechy, tylko najczęściej modelowanie i jakieś proste materiały i rendering. Wiadomo że dalszy rozwój wymaga pracy i ciężko więcej wynieść z książki dla początkujących.
_Mich@l_ Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 Jest jeszcze biblioteczka Komputer Świata, w której krok po kroku są instruowane przykładowe modele i animacje. Jak dla mnie jest to najlepszy sposób na zapoznanie się z interfejsem i podstawami modelingu, niż te podane w książkach powyższych, a Biblie to już się nadają tylko do przypomnienia sobie jak działa jaka opcja i na co mają wpływ poszczególne parametry. Jak nauczysz się budować poszczególne modele za pomocą poly, nurbsa itd to już w programie da się siedzieć, bo można próbować, a wtedy to pozostają tylko tutoriale, przykłady, czyjeś pomysły na rozwiązywanie problemów/uproszczenie ,które powstają po drodze. Jak dla mnie to jest najlepsza droga nauki, a zaczyna się od "trzeba chcieć", nic więcej.
adek Napisano 22 Styczeń 2012 Autor Napisano 22 Styczeń 2012 Jest jeszcze biblioteczka Komputer Świata, w której krok po kroku są instruowane przykładowe modele i animacje.... Ale to coś nowego. Coś ostatnio takiego wyszło?
_Mich@l_ Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 Teraz widziałem w empiku, przejrzałem to sobie: http://www.literia.pl/612295,Ksiazki_Grafika-komputerowa_3ds-Max-i-Maya-modelowanie-3d.html kiedyś dali też do wersji 2006 bodajże z budynkiem. Są to proste, amatorskie wydania dla ludzi, którzy w ogóle nie ogarniają tematu, a korzystając z prostych narzędzi można już coś stworzyć, a zawsze siedząc przy czymś przypadkiem można natrafić na coś innego i z ciekawości zastosować i tak poznajemy resztę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się