Napisano 20 Styczeń 201213 l Właśnie pojawiła się w sprzedaży nowa książka wydawnictwa Helion autorstwa Wojtka Pazdura pt. "3ds Max. Leksykon". Książka dedykowana jest raczej początkującym użytkownikom tego programu. Jej cena to 34.90 zł. Więcej: 3ds Max. Leksykon
Napisano 20 Styczeń 201213 l Autor Ale wersje się zmieniają. Dla początkujących uważam, że to dobre pozycje (tak wiem są też tutoriale!). A Wojtek też fajnie pisze. I tak fajnie, że coś się pokazuje.
Napisano 20 Styczeń 201213 l ja myślę że dla początkujących przerobienie takiej książki to obowiązek, tutoriale są ale pewne rzeczy mogą być w nich pominięte, jak już ktoś przerobi trochę materiałów z neta to później nie zaglądnie do takiej książki a sporo informacji mu umknie...
Napisano 20 Styczeń 201213 l Uważam, że to bardzo przydatne, mam do dziś taki leksykon z przed paru lat, nie nauczyłem się z niego bezpośrednio wiele. Ale dowiedziałem o istnieniu wielu funkcji i dzięki temu, że widziałem, że coś jest mogłem szukać gdzie indziej więcej informocji na ten temat. Dobra rzecz. Polecam początkującym.
Napisano 21 Styczeń 201213 l A ja uważam że nareszcie książka o tej tematyce za 35zł się pojawiła. Większość takich książek kosztuje koło 100zł, a i tak nie przerabia się od dechy do dechy, tylko najczęściej modelowanie i jakieś proste materiały i rendering. Wiadomo że dalszy rozwój wymaga pracy i ciężko więcej wynieść z książki dla początkujących.
Napisano 22 Styczeń 201213 l Jest jeszcze biblioteczka Komputer Świata, w której krok po kroku są instruowane przykładowe modele i animacje. Jak dla mnie jest to najlepszy sposób na zapoznanie się z interfejsem i podstawami modelingu, niż te podane w książkach powyższych, a Biblie to już się nadają tylko do przypomnienia sobie jak działa jaka opcja i na co mają wpływ poszczególne parametry. Jak nauczysz się budować poszczególne modele za pomocą poly, nurbsa itd to już w programie da się siedzieć, bo można próbować, a wtedy to pozostają tylko tutoriale, przykłady, czyjeś pomysły na rozwiązywanie problemów/uproszczenie ,które powstają po drodze. Jak dla mnie to jest najlepsza droga nauki, a zaczyna się od "trzeba chcieć", nic więcej.
Napisano 22 Styczeń 201213 l Autor _Mich@l_ napisał: Jest jeszcze biblioteczka Komputer Świata, w której krok po kroku są instruowane przykładowe modele i animacje.... Ale to coś nowego. Coś ostatnio takiego wyszło?
Napisano 22 Styczeń 201213 l Teraz widziałem w empiku, przejrzałem to sobie: http://www.literia.pl/612295,Ksiazki_Grafika-komputerowa_3ds-Max-i-Maya-modelowanie-3d.html kiedyś dali też do wersji 2006 bodajże z budynkiem. Są to proste, amatorskie wydania dla ludzi, którzy w ogóle nie ogarniają tematu, a korzystając z prostych narzędzi można już coś stworzyć, a zawsze siedząc przy czymś przypadkiem można natrafić na coś innego i z ciekawości zastosować i tak poznajemy resztę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto