Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią.

 

Rzut ogólny:

60333626.png

 

Bez wygładzania + siatka:

62847244.png

 

Z wygładzaniem + siatka:

66253208.png

 

Wygładzanie bez siatki:

97998239.png

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz totalnie zrypaną siatkę.

Musisz to naprawić. I pamiętaj aby wszystkie poligony były Czworokątami.

Napisano
  • Autor

Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem...

 

Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...

Napisano

Już widać że tam nie ma czworokątów i że coś nie jest połączone. Daj plik na forum to ci to naprawię i powiem co było źle.

Napisano

Skasuj poly naokoło i zrób od nowa bridge,u mnie się naprawiło na Twoim modelu.

Napisano
  • Autor

Mi po użyciu bridge wychodzi jeszcze gorzej.. mógłbyś pokazać efekt swojej pracy?

Napisano

Wywal poly zaznaczone na obrazku i zrób od nowa bridge.Masz coś tam napsute,nie chce mi sie sprawdzać co;)

Napisano

Przecież napisałem że bridge.Mam tak samo złączone jak u ciebie,tylko wywaliłem zaznaczone poly i złączyłem od nowa.Coś źle zrobiłeś i masz namieszane z geometrią w miejscu łączenia,jakieś podwójne edge albo coś.Pozaznaczaj poly naokoło szprychy,skasuj i zrób od nowa tak samo.

Napisano
  • Autor

No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.

Napisano
  • Autor

Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy.

 

Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.

Edytowane przez thegame

Napisano

Jest mesh bo obiekt exportowany do obj.Robisz convert to editable poly i tyle.Co się robi,dajesz na moim TS i sie psuje spowrotem?

Napisano
  • Autor

Tak, z tą różnicą że u Ciebie ta deformacja jest bardziej równa. A konkretniej (to jest już po TS):

39950479.png

Napisano
  • Autor

Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.

Napisano

Taa,tak myslałem że za słaby TS zrobiłes,prościej było wrzucić scenke niż się rozpisywać;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.