Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią.

 

Rzut ogólny:

60333626.png

 

Bez wygładzania + siatka:

62847244.png

 

Z wygładzaniem + siatka:

66253208.png

 

Wygładzanie bez siatki:

97998239.png

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz totalnie zrypaną siatkę.

Musisz to naprawić. I pamiętaj aby wszystkie poligony były Czworokątami.

Napisano
  • Autor

Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem...

 

Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...

Napisano

Już widać że tam nie ma czworokątów i że coś nie jest połączone. Daj plik na forum to ci to naprawię i powiem co było źle.

Napisano

Skasuj poly naokoło i zrób od nowa bridge,u mnie się naprawiło na Twoim modelu.

Napisano
  • Autor

Mi po użyciu bridge wychodzi jeszcze gorzej.. mógłbyś pokazać efekt swojej pracy?

Napisano

Wywal poly zaznaczone na obrazku i zrób od nowa bridge.Masz coś tam napsute,nie chce mi sie sprawdzać co;)

Napisano

Przecież napisałem że bridge.Mam tak samo złączone jak u ciebie,tylko wywaliłem zaznaczone poly i złączyłem od nowa.Coś źle zrobiłeś i masz namieszane z geometrią w miejscu łączenia,jakieś podwójne edge albo coś.Pozaznaczaj poly naokoło szprychy,skasuj i zrób od nowa tak samo.

Napisano
  • Autor

No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.

Napisano
  • Autor

Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy.

 

Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.

Edytowane przez thegame

Napisano

Jest mesh bo obiekt exportowany do obj.Robisz convert to editable poly i tyle.Co się robi,dajesz na moim TS i sie psuje spowrotem?

Napisano
  • Autor

Tak, z tą różnicą że u Ciebie ta deformacja jest bardziej równa. A konkretniej (to jest już po TS):

39950479.png

Napisano
  • Autor

Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.

Napisano

Taa,tak myslałem że za słaby TS zrobiłes,prościej było wrzucić scenke niż się rozpisywać;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności