Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią.

 

Rzut ogólny:

60333626.png

 

Bez wygładzania + siatka:

62847244.png

 

Z wygładzaniem + siatka:

66253208.png

 

Wygładzanie bez siatki:

97998239.png

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem...

 

Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...

Napisano

Przecież napisałem że bridge.Mam tak samo złączone jak u ciebie,tylko wywaliłem zaznaczone poly i złączyłem od nowa.Coś źle zrobiłeś i masz namieszane z geometrią w miejscu łączenia,jakieś podwójne edge albo coś.Pozaznaczaj poly naokoło szprychy,skasuj i zrób od nowa tak samo.

Napisano

No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.

Napisano (edytowane)

Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy.

 

Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.

Edytowane przez thegame
Napisano

Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności