proquest Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 cześć owa mapa zmienia coś w ilości polygonów? Mam plane, 4 polygony i mogę z niego zrobić coś co wygląda jakby miało polygonów z 400 tak?
Hooch Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Tak. Ale jeżeli to model do gry to lepiej walnąć normalkę.
proquest Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 a czy różni się normal od bump mapy?
Lucas Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Bump map wykorzystuje obrazy w odcieniach szarości więc jest to tylko kontrolowanie "wysokości", normalki są 32bitowe (poprawcie jeśli gadam głupoty:) ), kolorowe, dzięki czemu oprócz parametru wysokości jest również obrót względem bazowej płaszczyzny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się