Skocz do zawartości

Zegarek


olaf

Rekomendowane odpowiedzi

Hej nie chcę śmiecić testowych renderów, szczególnie, że już materiały wstępnie mam, ale pytania pojawiają się nadal.

 

Czy to normalne ze takie gówniane cienie są pod obiektami przezroczystymi przy renderingu w internalu? Chodzi o tą rudą zębatkę. Bo jak tak bo zmienie sobie to na extrude, bo grafika i tak była w wektorze robiona więc w svg sobie wczytam tak jak górne zębatki.

 

zegar005x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no właśnie nie chce mi się renderować, bo nie mam wolnego kompa, a boje się, ze jak dam wieksze ustawienia to taka dodatkowa lampa wyjdzie inaczej niż w prevkach. Machnę to w nocy na geometrii i tyle. Przy następnej rzeczy najpierw poćwiczę takie duperele. Liczy się stosunkowo szybko obecnie (kilkanaście min. dla 1920x1080) więc jakoś dam radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem wektorówki we flashu - przerzucałem do ilustratora i stamtąd przez svg do blendera. pozniej już tylko extrude i bevel.

we flash jest narzędzie do robienia gwiazdek i wieloboków. daje max 32 promienie, ale wystarczy je zmiksować.

Ogólnie praca idzie dzieki temu szybko, cay czas debuguje rózne aplikacje i do tego siadam na marginesie. Mając materiały na ktore zszedł mi jeden dzień można spokojnie usmażyć taki model w 1-2dni. oczywiscie warunek, ze ma sie obcykane prace w wektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, to co napisałeś jest dla mnie czarną magią. :) Ale jak dobrze zrozumiałem, to wykonane przeze mnie kształty 2d mogę zamienić na trójwymiarowy obiekt bez większego wysiłku. Tylko, jeśli nakreślę sobie koło zębate, przypuśćmy w photoshopie, to jak przerzucić to między programami, żebym mógł ten kształt extrudować? Taka technika ułatwiła by mi życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli zrobisz t jako wektor - nie bitmapę (ścieżka czy smart object - nie do konca sie znam na photoshopie) to pozniej musisz to wypuścić do formatu np. SVG. ja wykorzystałem do tego Illustratora ale moze i photoshop ma taką opcję zapisu.

 

Importując do blendera dostajesz na scenę obiekt płaski a pozniej to już tylko opcje w zakładce Object Data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu końcówka prac z tyłem. został detal z przodu i koronka (to małe pokrętło z boku).

Sorry za takie fatalne oświetlenie ale renderowałem co innego i pozniej przeniosłem kamerę.

 

link, by forum nie skalowało:

 

http://www.dontfuckmydog.com/ita2/zegar012x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności