maciek.m Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Witam. Od jakiegoś czasu dłubałem sobie nowy model BMW z 2012r. Udało mi się dokończyć modelowanie i wyrenderować go. Uczyłem się na nim nowego sposobu oświetlania tylko za pomocą hdrki, Wam zostawiam ocenę jak wyszło :) Modelowane w 3ds max, render Vray, i postpro w Photoshopie. Textury betonowych zapór i asfaltu z cgtextures, a hdrka do scenki z smcars. Ilość poly.. ehm dość duża jak na fakt że środek jest prowizoryczny, ale nie oszczędzałem, bardzo dużo pochłonął bierznik, ogółem wyszlo mniej więcej 4,5mil. Mam jeszcze zamiar dorobić ze 2 zbliżenia w studio na światła i tylną klapę, dorzucę po sesji :) Mam nadzieję miłego oglądania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MM3D Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Wiedziałem, że będzie wypasiony :) Pogratulować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukii Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Model jest świetny ale refleksy mi się nie podobają, gdzie nie gdzie przepalają sie a gdzie indziej są za słabe. Na 4 renderze jakieś ziarno Ci wyszło na bocznych szybach ale tak czy siak poziom jest wysoki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Rendery troche plastikowo wyszły, ale model jest ekstra :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Ostatni najlepszy zrobiles scene czy wkomponowales w foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makbol Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Szkoda że świetny model marnuje się na tych renderach. Mogłeś posiedzieć jeszcze nad nimi i zrobić coś na miarę modelu :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 No bardzo ladnie to wyglada, gratulacje . Jesli mozna by sie na sile do czegos przyczepic to material felg troche gryzie oko. Moglbys zrobic drugie ujecie z blotem na ogumienie i karoserii, byloby miodzio. Tak czy owak kawal dobrej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 28 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2012 (edytowane) Kurczee a ja tak dumny byłem z tych renderów studyjnych, tak mi sie podobaly :P Co do refleksów wzoroałem się na prawdziwych sesjach aut, sa 2/3 glowne swiatla mocne, a reszta taka slaba zeby tylko zmienic lekko kolor blachy, no i to mi wyszlo :) Co do szyb i ziarna... wiem, nie mam pojecia czemu sie robilo i tylko na bocznych szybach, maja taki sam material co rzednia i tylna, tak kminie ze moze od hdrki jakos sie tak robi chociaz hdrka ma 5k wiec nie powinno. Scenka z kałuża jest całkowicie w 3d, malowałem 3 mapki asfaltu osobno, baza textury był mokry asfalt z cgtextures. Obiecuje ze za kilka dni przysiade i dorobie np w ciemnym studio ze 2 ujecia, co by "sie model tak nie marnowal" :P Edit. moze ktos ma jakis przyklad studia czy ogolnie zdjecie auta, zebym np wtakim stylu zrobil nowe renderki, bo tych juz nie bede zmienial. Edytowane 28 Styczeń 2012 przez maciek.m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi