Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Od jakiegoś czasu dłubałem sobie nowy model BMW z 2012r. Udało mi się dokończyć modelowanie i wyrenderować go. Uczyłem się na nim nowego sposobu oświetlania tylko za pomocą hdrki, Wam zostawiam ocenę jak wyszło :)

Modelowane w 3ds max, render Vray, i postpro w Photoshopie. Textury betonowych zapór i asfaltu z cgtextures, a hdrka do scenki z smcars. Ilość poly.. ehm dość duża jak na fakt że środek jest prowizoryczny, ale nie oszczędzałem, bardzo dużo pochłonął bierznik, ogółem wyszlo mniej więcej 4,5mil. Mam jeszcze zamiar dorobić ze 2 zbliżenia w studio na światła i tylną klapę, dorzucę po sesji :)

Mam nadzieję miłego oglądania :)

 

56172158.jpg

 

99064629.jpg

 

53aarefleksy.jpg

 

54532441.jpg

 

22862382.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Model jest świetny ale refleksy mi się nie podobają, gdzie nie gdzie przepalają sie a gdzie indziej są za słabe. Na 4 renderze jakieś ziarno Ci wyszło na bocznych szybach ale tak czy siak poziom jest wysoki :)

Napisano

No bardzo ladnie to wyglada, gratulacje . Jesli mozna by sie na sile do czegos przyczepic to material felg troche gryzie oko. Moglbys zrobic drugie ujecie z blotem na ogumienie i karoserii, byloby miodzio. Tak czy owak kawal dobrej roboty.

Napisano (edytowane)

Kurczee a ja tak dumny byłem z tych renderów studyjnych, tak mi sie podobaly :P Co do refleksów wzoroałem się na prawdziwych sesjach aut, sa 2/3 glowne swiatla mocne, a reszta taka slaba zeby tylko zmienic lekko kolor blachy, no i to mi wyszlo :) Co do szyb i ziarna... wiem, nie mam pojecia czemu sie robilo i tylko na bocznych szybach, maja taki sam material co rzednia i tylna, tak kminie ze moze od hdrki jakos sie tak robi chociaz hdrka ma 5k wiec nie powinno.

Scenka z kałuża jest całkowicie w 3d, malowałem 3 mapki asfaltu osobno, baza textury był mokry asfalt z cgtextures.

Obiecuje ze za kilka dni przysiade i dorobie np w ciemnym studio ze 2 ujecia, co by "sie model tak nie marnowal" :P

 

Edit. moze ktos ma jakis przyklad studia czy ogolnie zdjecie auta, zebym np wtakim stylu zrobil nowe renderki, bo tych juz nie bede zmienial.

Edytowane przez maciek.m



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności