wertjacek Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Witam jako że dalej raczkuję i nie radzę sobie z podstawami mam prośbe o informacje jak wygładzić przedstawiony model: Pozdro
Pawelkos Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Dodac Modyfikator Turbosmooth po symulacji do obiektu
Pawelkos Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Jesli jeszcze za slabo wygladzone, w opcjach Turbosmootha masz tam ilosc iteracji, mozesz zwiekszysc ilosc, tylko ostroznie zwiekszaj co jeden, bo zagesci siatke i wygladzie model. Jest tylko wada ze model w ten sposob staje sie ciezszy
Shogun 3D Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 To jest dobra metoda robienia kolczugi. TS iter 1: jedwab TS iter 2: satyna TS iter 3: drelich TS iter 4: jeans TS iter 5: skóra TS iter 6: guma TS iter 7: kevlar TS iter 8: kolczuga TS iter 9: blacha TS iter 10: osobisty pancerz reaktywny. :D
wertjacek Napisano 31 Styczeń 2012 Autor Napisano 31 Styczeń 2012 dzieki,zauważyłem te opcje wygladzenia,ale miedzy 2 a 3 wygladało to najlepiej. ostatniego postu nie rozumiem,może to jaja a moze faktycznie ustawiajac sobie 10 stworze pancerz :P
Ajgor Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 Ustawiając na 10 stworzysz pancerz między klawiaturą, a Maxem. Nie przebijesz się, żeby chociaż kursorem poruszyć, tak Ci komputer zwolni :) Każda kolejna iteracja mnoży ilość polygonów. A to spowalnia komputer. Przy 10 spowolni tak, że stanie. Zakładając, że uda Ci się w ogóle do 10 dojść, bo może stanąć już przy 5-6-7...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się