Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jakiś czas temu wymodelowałem taką oto armatkę, która miała posłużyć mi jako rekwizyt to wizualizacji projektu semestralnego.

 

Modelowanie: 3dsmax

Render: Vray

 

Proszę o ewentualne uwagi co do modelu, oświetlenia itd. Jakieś sugestie co do lepszej prezentacji "białego" modelu, bez tekstur.

 

W najbliższym czasie mam zamiar wyteksturować model.

 

Czy moglibyście podać mi jakiś link, do dobrego tutoriala z unwrapUVW map?

 

 

[ATTACH=CONFIG]84401[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84400[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84399[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84398[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84403[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jak widać, zrobiłem mapki unwrapUVW i tekstury dla koła armaty[ATTACH=CONFIG]84451[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84450[/ATTACH]

Napisano
  • Autor

jeżeli chodzi ci o ten haczyk na końcu, to najpierw narysowałem go splajnem, konwertowałem do poly, a później standardowy box modeling i turbosmooth.

Napisano

No bardzo ladny ten model, a koła wręcz przesliczne - tak z ciekawosci, wklepalem w googlach nazwe tej armaty, i wyrzucilo kilka kiepskiej jakosci zdjęć, można wiedziec, skąd takie dokladne plany?

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności