Napisano 3 Luty 201213 l Witam. Jakiś czas temu wymodelowałem taką oto armatkę, która miała posłużyć mi jako rekwizyt to wizualizacji projektu semestralnego. Modelowanie: 3dsmax Render: Vray Proszę o ewentualne uwagi co do modelu, oświetlenia itd. Jakieś sugestie co do lepszej prezentacji "białego" modelu, bez tekstur. W najbliższym czasie mam zamiar wyteksturować model. Czy moglibyście podać mi jakiś link, do dobrego tutoriala z unwrapUVW map? [ATTACH=CONFIG]84401[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84400[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84399[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84398[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84403[/ATTACH]
Napisano 5 Luty 201213 l Autor Jak widać, zrobiłem mapki unwrapUVW i tekstury dla koła armaty[ATTACH=CONFIG]84451[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84450[/ATTACH]
Napisano 5 Luty 201213 l Autor jeżeli chodzi ci o ten haczyk na końcu, to najpierw narysowałem go splajnem, konwertowałem do poly, a później standardowy box modeling i turbosmooth.
Napisano 22 Luty 201213 l No bardzo ladny ten model, a koła wręcz przesliczne - tak z ciekawosci, wklepalem w googlach nazwe tej armaty, i wyrzucilo kilka kiepskiej jakosci zdjęć, można wiedziec, skąd takie dokladne plany? Pozdr
Napisano 23 Luty 201213 l Autor http://www.landships.freeservers.com/french_75.htm tutaj jest link na którym są fajne materiały. Do tego posiłkowałem się jeszcze innymi zdjęciami tej i podobnych armat. Można powiedzieć, że mój model to taki zlepek kilku armat nieznacznie zmieniających się na przestrzeni kilkudziesięciu lat.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto