Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jakiś czas temu wymodelowałem taką oto armatkę, która miała posłużyć mi jako rekwizyt to wizualizacji projektu semestralnego.

 

Modelowanie: 3dsmax

Render: Vray

 

Proszę o ewentualne uwagi co do modelu, oświetlenia itd. Jakieś sugestie co do lepszej prezentacji "białego" modelu, bez tekstur.

 

W najbliższym czasie mam zamiar wyteksturować model.

 

Czy moglibyście podać mi jakiś link, do dobrego tutoriala z unwrapUVW map?

 

 

[ATTACH=CONFIG]84401[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84400[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84399[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84398[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84403[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeżeli chodzi ci o ten haczyk na końcu, to najpierw narysowałem go splajnem, konwertowałem do poly, a później standardowy box modeling i turbosmooth.

Napisano

No bardzo ladny ten model, a koła wręcz przesliczne - tak z ciekawosci, wklepalem w googlach nazwe tej armaty, i wyrzucilo kilka kiepskiej jakosci zdjęć, można wiedziec, skąd takie dokladne plany?

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności