Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam w maya uzywam exposure photographic by zaoszczedzic czasu na doswietlaniu renderu....

Teraz pytanku bo mental ray w maya nie uwzglednia kamerki i shadera podczas liczenia w Beauty pass.

Informacja o shadere na lensie podobno jest zawarta w EXR 32/16bit. Chcialbym wiedziec jaki node moglby mi poustaiwac spowrotem f shatter i ISO...

 

Pozdrawiam

Maya 2009

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 906
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mia_exposure_photograhic działa tylko w framebufferze, i to nie bez przyczyny. Jedyne co musisz zrobić to w post pobawić się gamma/exposure, żeby "odzyskać" to co dawał lens. I 16/32bit pewnie Ci w tym pomoże.

Napisano

nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view (podglądowy:) exposure_photo tak naprawde zmienia takie parametry rendera jak wlasnie gamma/exposure itd. Nie jest to nic czego nie dałoby się podkręcić ręcznie w post, więc problemu wielkiego nie ma. Większa głębia (16/32) da Ci po prostu większy wachlarz opcji.

Napisano
  • Autor
nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view

Cos kręcisz....??, (bez urazy), ale sie wdraze w temat framebuffera.... Ja to widze inaczej :P... Okresla raczej w jaki sposob zostanie wyrenderowana klata.

Edytowane przez Sebazx6r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności