Sebazx6r Napisano 5 Luty 2012 Napisano 5 Luty 2012 Witam w maya uzywam exposure photographic by zaoszczedzic czasu na doswietlaniu renderu.... Teraz pytanku bo mental ray w maya nie uwzglednia kamerki i shadera podczas liczenia w Beauty pass. Informacja o shadere na lensie podobno jest zawarta w EXR 32/16bit. Chcialbym wiedziec jaki node moglby mi poustaiwac spowrotem f shatter i ISO... Pozdrawiam Maya 2009
Sayja Napisano 5 Luty 2012 Napisano 5 Luty 2012 mia_exposure_photograhic działa tylko w framebufferze, i to nie bez przyczyny. Jedyne co musisz zrobić to w post pobawić się gamma/exposure, żeby "odzyskać" to co dawał lens. I 16/32bit pewnie Ci w tym pomoże.
Sebazx6r Napisano 6 Luty 2012 Autor Napisano 6 Luty 2012 acha to jeszcze jak to podpiac do famebuffera? :) A ten drugi sposob popatrze...
Sayja Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view (podglądowy:) exposure_photo tak naprawde zmienia takie parametry rendera jak wlasnie gamma/exposure itd. Nie jest to nic czego nie dałoby się podkręcić ręcznie w post, więc problemu wielkiego nie ma. Większa głębia (16/32) da Ci po prostu większy wachlarz opcji.
Sebazx6r Napisano 6 Luty 2012 Autor Napisano 6 Luty 2012 (edytowane) nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view Cos kręcisz....??, (bez urazy), ale sie wdraze w temat framebuffera.... Ja to widze inaczej :P... Okresla raczej w jaki sposob zostanie wyrenderowana klata. Edytowane 6 Luty 2012 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się