Napisano 5 Luty 201213 l Witam w maya uzywam exposure photographic by zaoszczedzic czasu na doswietlaniu renderu.... Teraz pytanku bo mental ray w maya nie uwzglednia kamerki i shadera podczas liczenia w Beauty pass. Informacja o shadere na lensie podobno jest zawarta w EXR 32/16bit. Chcialbym wiedziec jaki node moglby mi poustaiwac spowrotem f shatter i ISO... Pozdrawiam Maya 2009
Napisano 5 Luty 201213 l mia_exposure_photograhic działa tylko w framebufferze, i to nie bez przyczyny. Jedyne co musisz zrobić to w post pobawić się gamma/exposure, żeby "odzyskać" to co dawał lens. I 16/32bit pewnie Ci w tym pomoże.
Napisano 6 Luty 201213 l Autor acha to jeszcze jak to podpiac do famebuffera? :) A ten drugi sposob popatrze...
Napisano 6 Luty 201213 l nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view (podglądowy:) exposure_photo tak naprawde zmienia takie parametry rendera jak wlasnie gamma/exposure itd. Nie jest to nic czego nie dałoby się podkręcić ręcznie w post, więc problemu wielkiego nie ma. Większa głębia (16/32) da Ci po prostu większy wachlarz opcji.
Napisano 6 Luty 201213 l Autor nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view Cos kręcisz....??, (bez urazy), ale sie wdraze w temat framebuffera.... Ja to widze inaczej :P... Okresla raczej w jaki sposob zostanie wyrenderowana klata. Edytowane 6 Luty 201213 l przez Sebazx6r
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto