Jump to content

Nuke F shutter ISO /Maya exposure photographic Mental Ray


Sebazx6r
 Share

Recommended Posts

Witam w maya uzywam exposure photographic by zaoszczedzic czasu na doswietlaniu renderu....

Teraz pytanku bo mental ray w maya nie uwzglednia kamerki i shadera podczas liczenia w Beauty pass.

Informacja o shadere na lensie podobno jest zawarta w EXR 32/16bit. Chcialbym wiedziec jaki node moglby mi poustaiwac spowrotem f shatter i ISO...

 

Pozdrawiam

Maya 2009

Link to comment
Share on other sites

nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view (podglądowy:) exposure_photo tak naprawde zmienia takie parametry rendera jak wlasnie gamma/exposure itd. Nie jest to nic czego nie dałoby się podkręcić ręcznie w post, więc problemu wielkiego nie ma. Większa głębia (16/32) da Ci po prostu większy wachlarz opcji.

Link to comment
Share on other sites

nie nie, framebuffer to po prostu ten render w maya render view

Cos kręcisz....??, (bez urazy), ale sie wdraze w temat framebuffera.... Ja to widze inaczej :P... Okresla raczej w jaki sposob zostanie wyrenderowana klata.

Edited by Sebazx6r
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy