ciastuch Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Witam. Zrobiłem sobie takie oto krzesełko: Chcę je zanimować i napotkałem na problem. Rigg działa ( zrobiony za pomocą linkowania i lookAt ): krzesło składa się jak należy: Niestety w animacji będzie obrót całego krzesła i tu zaczynają się schody... Kiedy łapię sobie za najdłuższą nogę - tę z oparciem (parent object) - i obracam...: ... cała tylna noga obraca się po innej osi. Wykminiłem, że dzieje się tak przez lookAt. Nie wiem za bardzo jak to naprawić. Próbowałem zgrupować i obracać całą grupę - nic, próbowałem dummy - nic. Jest może jakieś rozwiązanie z takim riggowaniem? A może inaczej zriggować? Z góry dzięki za pomoc:) Ciastuch.
Simple_man Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Zrób sobie obiekt pomocniczy, który nie będzie się renderował i do niego podlikuj krzyżyki z LookAt. Teraz możesz animować obrót po przez obracanie tego obiektu. Chyba.
ciastuch Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 (edytowane) Hm.... niestety nie wiem o jakich krzyżykach mowa ;/... Ta niebieska oś jest kierunkiem lookAt ale nie da się jej podlinkować do obiektu pomocniczego. Nie da się jej wogóle zaznaczyć ;/ EDIT: Udało się rozwiązać problem:) Po prostu w obiekcie, któremu nadałem LookAt zmieniłem jakąś jedną oś na inną. Teraz wszystko działa jak trzeba :) Dzięki za zainteresowanie Simple_man. Edytowane 10 Luty 2012 przez ciastuch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się