Skocz do zawartości

Nissan Skyline V35 Nismo


Pawlito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jakiś czas temu zacząłem nowy samochód. Postanowiłem że pozostanę jeszcze w Japonii i zrobię tym razem typowego JDMa. Inpirację zaczerpnąłem z Need For Speeda ProStreeta w grze samochód nazywał się Infiniti G35, spodobał mi się on na tyle że poszukałem więcej informacji na jego temat i z głębin sieci wyciągnąłem taką werjsję przygotowaną przez Nismo.

 

0008ns.jpg

 

A to postęp prac:

 

LP

vp03k.th.jpgvp02.th.jpgvp01.th.jpg

 

MS

vpts03.th.jpgvpts02.th.jpgvpts01.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Teraz planuję skonwertować siatkę i zabrać się za detale. Napomknę jeszcze że auto robię wg video tutoriala który niegdyś Berger zamieścił i w którym pokazywał jak modelować auto na przykładzie Audi, za co mu dziękuję i żałuję że go nie ukończył.

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Freedom Fighter, cieszę się że się podoba i mam nadzieję że podobać się będzie jeszcze.

 

Zamieszczam screeny już po konwercie do midpoly. Dorobiłem koła co z grubsza, trzeba będzie wymodelować zacisk jeszcze, oraz lusterko i spoiler, żeby lepiej widać było zarys sylwetki. A teraz zabieram się za światła no i długi i mozolny detailing.

 

vp06.th.jpgvp05.th.jpgvp04.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Pawlito
porządki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, siedziałem sporo nad tym projektem ostatnio i nie idzie jakoś błyskawicznie, ale lepiej nie robić zbyt szybko jeżeli ma się zrobić to niedbale. Obecny stan pracy prezentują obrazki, i to by było wszystko jeżeli chodzi o bryłę nadwozia. Dalej będą poprawki, później domodeluję wnętrze. Chętnie wysłucham Waszych uwag.

 

HiPoly

vp10smooth.th.jpg vp11smooth.th.jpg vp12smooth.th.jpg

 

Siatki

vp10mesh.th.jpg vp11mesh.th.jpg vp12mesh.th.jpg

 

Do następnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzywo jest chyba na calej linii nad klamka pod szuba 2 creasy sie robia (takie przynajmniej mam wrazenie). . Mam takie wrazenie jak patrze tez na siatke i na smooth. Model jednak fest. Mozesz mi powiedizec jakie wygladzania stosujesz? W maya juz bym mial pozaokraglane niektore elementy jakbym dal smooth sub-d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cortes, to chyba dobrze? Na wszelki wypadek dzięki ;]

Seba, wygładzenia standardowe, najpierw baza lowpoly, konwersja 1x turbosmooth. O jakie konkretne elementy pytasz, jeśli chodzi np. o wnękę klamki, wyciąłem ją po konwercie, a krawędź sześciokątna dała radę. Miejsca pod szybą nie będę ruszał, bo dopiero falowanie wywołam... Dzięki za komentarze, tymczasem;P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz poprawić falowanie z tyłu to nie będzie trudne pociągnij loopa przez cały słupek albo tylko do tamtego trójkąta z tyłu i przerób to na czworokąt. nie mam możliwości teraz rozrysować.

jak masz coś krzywo to albo można zrobić powierzchnie na która będziesz coś rzutował albo bazę jeszcze raz wrzucasz ms i poprawiasz kawałek :) pomaga często

 

EDIT: zobacz te fragmenty bo nie do końca wydaje mi się że są ok. w renderze mogą krzaczyć :)

vp11meshcopy.th.jpg

Edytowane przez cortes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@Cortes: Poprawiam wszystko jak się tylko da, takie uwagi są poprostu bezcenne.

 

Wyrenderowałem tzw. showcase z viewportu obracajacego się samochodu. Później mam nadzieję wyrenderować to pod mentalem (jak mocy obliczeniowej i cierpliwości starczy).

 

http://www.youtube.com/embed/xu5Mhm_LwAo?rel=0

 

Może ktoś podpowiedzieć jak "embeddować" video z YouTuba, żeby to się tu poprawnie wyświetlało?

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Cześć wszystkim, zamieszczam próbne renderingi licząc na opinie czy Wam się podoba czy nie a jak nie to dlaczego.

 

Samochód ukończony jest, myślę w 90%, pozostały shadery i wtym aspekcie najchętniej posłuchałbym opinii, aczkolwiek można pisać o czymkolwiek co przyjdzie Wam na myśl w związku z wątkiem. Pozdrawiam

 

rendertest08.jpg

 

rendertest09.jpg

 

rendertest10.jpg

 

rendertest11.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Pawlito
dorzucić obrazki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jest fajnie jak dodasz posprodukcje to bedzie git :) Jeśli chodzi o uwagi to mam kilka swoich spostrzezen, z ktorymi oczywiscie mozesz sie niezgodzic ::) Zrezygnowalbym z tego odbijajacego podloza, i tak praktycznie sie nic nie odbija a tylko szumi no i renderuje sie 5 razy dluzej :) http://www.urbanracer.com/gallery/articles/jgtc/2004/stune/0008.jpg na podstawie tego zdjecia zmienilbym opony na troche ciemniejsze, plastiki na dole duzo bardziej polyskliwe, tak samo felgi. Przednie swiatla duzo jasniejszy chrom, i jakiś inny materiał szybki bo nie widac jej wogole. Za to chrom na grilu mozna by zrobic duzo ciemniejszy. Poszezylbym tez kadr ze wszystkich stron i dodal jakies zrodlo swiatla od przodu zeby te chromy ladnie zablyszczaly. No i tyle :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek, w twoich uwagach jest dużo racji, ale zauważ że ta refka i rendering mają kompletnie różne światło i ciężko jest przewidzieć reakcję materiałów prawdziwego samochodu na oświetlenie jakie ma to abstrakcyjne studio.

 

Dla przykładu zamieszczam zdjęcia wnętrz reflektorów tego auta. Na każdym zdjęciu wyglądają one kompletnie inaczej.

 

porownaniena.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Anyway, myślę jednak że uwaga n.t. plastików była na 100% słuszna i jednak przyjrzę się materiałom wg twoich zaleceń. Dzięki za rzeczowe uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dorzucam nowy render, i chciałem spytać co jeszcze mozna poprawić. Jeden render wiem, że mało do oceny, ale produkował się trzy kwadranse, i postanowiłem na dziś zakończyć.

 

rendertest14.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

maciek.m: Dzięki za sugestie z materiałami, większość poprawek zastosowałem ;)

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i juz ladnie wygladaja te plastiki, i ogolnie fajnie :) Ale cos ci auto ucieklo za bardzo do gory, no i moznaby jeszcze bardziej na boki poszezyc :) Troszke mnie poniosło i pozwoliłem sobie obrobić renderek. Poprawilem te kadrowanie i pozmienialem troche. Jak by co wywale.

 

rendertest15.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

A podeślij. Zobaczy się co to za czary.

 

Podłączam się pod wątek żeby nie zaśmiecać

 

Dodaję jeszcze parę obrazków, głównie testy oświetlenia samochodu. Efekt jeszcze mnie nie zadowala, do poprawy jest światło światło samego studio (samochód miejscami niedoświetlony), a przede wszystkim refleksy (brakuje mi ostrych odbić). Postaram się to jeszcze dopracować i będzie można ten etap zakończyć.

rendertest17.jpg

 

rendertest18.jpg

 

rendertest19.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Edit:

 

Dorzucam jeszcze jeden obrazek o którym mogę powiedzieć, że zasadniczo oddaje końcowy wygląd tej pracy, tutaj juz poza wyłapaniem jakichś błędów i może wyregulowaniem parametrów renderingu, nic więcej nie zrobię, chyba że macie jeszcze jakieś sugestie.

 

nissanskylinev3501.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

 

@maciek.m: raz jeszcze dzięki za support

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności