Pawlito Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 (edytowane) Witam wszystkich, jakiś czas temu zacząłem nowy samochód. Postanowiłem że pozostanę jeszcze w Japonii i zrobię tym razem typowego JDMa. Inpirację zaczerpnąłem z Need For Speeda ProStreeta w grze samochód nazywał się Infiniti G35, spodobał mi się on na tyle że poszukałem więcej informacji na jego temat i z głębin sieci wyciągnąłem taką werjsję przygotowaną przez Nismo. A to postęp prac: LP MS Uploaded with ImageShack.us Teraz planuję skonwertować siatkę i zabrać się za detale. Napomknę jeszcze że auto robię wg video tutoriala który niegdyś Berger zamieścił i w którym pokazywał jak modelować auto na przykładzie Audi, za co mu dziękuję i żałuję że go nie ukończył. Edytowane 18 Maj 2012 przez Pawlito
Pawlito Napisano 26 Luty 2012 Autor Napisano 26 Luty 2012 (edytowane) Freedom Fighter, cieszę się że się podoba i mam nadzieję że podobać się będzie jeszcze. Zamieszczam screeny już po konwercie do midpoly. Dorobiłem koła co z grubsza, trzeba będzie wymodelować zacisk jeszcze, oraz lusterko i spoiler, żeby lepiej widać było zarys sylwetki. A teraz zabieram się za światła no i długi i mozolny detailing. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 26 Luty 2012 przez Pawlito porządki
Pawlito Napisano 18 Marzec 2012 Autor Napisano 18 Marzec 2012 Zrobiłem wycięcia na reflektory i drzwi, wymodelowałem wydech i kilka pomniejszych detali. [model po konwersji do mid-poly (1x TS) + edged faces] [TS x2]
Pawlito Napisano 18 Marzec 2012 Autor Napisano 18 Marzec 2012 To XoliulShader, realtimowy shader. A za magiczny efekt odpowiada Use Fresnel Reflections w opcjach.
Pawlito Napisano 10 Kwiecień 2012 Autor Napisano 10 Kwiecień 2012 Witajcie, siedziałem sporo nad tym projektem ostatnio i nie idzie jakoś błyskawicznie, ale lepiej nie robić zbyt szybko jeżeli ma się zrobić to niedbale. Obecny stan pracy prezentują obrazki, i to by było wszystko jeżeli chodzi o bryłę nadwozia. Dalej będą poprawki, później domodeluję wnętrze. Chętnie wysłucham Waszych uwag. HiPoly Siatki Do następnego.
cortes Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 dziwny shader, wydaje mi się*że cały model faluje a jest prosty :D za dokładny jesteś nie ma się*czego czepiać*:D
Sebazx6r Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 Krzywo jest chyba na calej linii nad klamka pod szuba 2 creasy sie robia (takie przynajmniej mam wrazenie). . Mam takie wrazenie jak patrze tez na siatke i na smooth. Model jednak fest. Mozesz mi powiedizec jakie wygladzania stosujesz? W maya juz bym mial pozaokraglane niektore elementy jakbym dal smooth sub-d
Pawlito Napisano 12 Kwiecień 2012 Autor Napisano 12 Kwiecień 2012 Cortes, to chyba dobrze? Na wszelki wypadek dzięki ;] Seba, wygładzenia standardowe, najpierw baza lowpoly, konwersja 1x turbosmooth. O jakie konkretne elementy pytasz, jeśli chodzi np. o wnękę klamki, wyciąłem ją po konwercie, a krawędź sześciokątna dała radę. Miejsca pod szybą nie będę ruszał, bo dopiero falowanie wywołam... Dzięki za komentarze, tymczasem;P.
cortes Napisano 12 Kwiecień 2012 Napisano 12 Kwiecień 2012 (edytowane) jak chcesz poprawić falowanie z tyłu to nie będzie trudne pociągnij loopa przez cały słupek albo tylko do tamtego trójkąta z tyłu i przerób to na czworokąt. nie mam możliwości teraz rozrysować. jak masz coś krzywo to albo można zrobić powierzchnie na która będziesz coś rzutował albo bazę jeszcze raz wrzucasz ms i poprawiasz kawałek :) pomaga często EDIT: zobacz te fragmenty bo nie do końca wydaje mi się że są ok. w renderze mogą krzaczyć :) Edytowane 14 Kwiecień 2012 przez cortes
Pawlito Napisano 12 Maj 2012 Autor Napisano 12 Maj 2012 (edytowane) @Cortes: Poprawiam wszystko jak się tylko da, takie uwagi są poprostu bezcenne. Wyrenderowałem tzw. showcase z viewportu obracajacego się samochodu. Później mam nadzieję wyrenderować to pod mentalem (jak mocy obliczeniowej i cierpliwości starczy). http://www.youtube.com/embed/xu5Mhm_LwAo?rel=0 Może ktoś podpowiedzieć jak "embeddować" video z YouTuba, żeby to się tu poprawnie wyświetlało? Edytowane 12 Maj 2012 przez Pawlito
Pawlito Napisano 18 Maj 2012 Autor Napisano 18 Maj 2012 (edytowane) Cześć wszystkim, zamieszczam próbne renderingi licząc na opinie czy Wam się podoba czy nie a jak nie to dlaczego. Samochód ukończony jest, myślę w 90%, pozostały shadery i wtym aspekcie najchętniej posłuchałbym opinii, aczkolwiek można pisać o czymkolwiek co przyjdzie Wam na myśl w związku z wątkiem. Pozdrawiam Uploaded with ImageShack.us Edytowane 18 Maj 2012 przez Pawlito dorzucić obrazki
maciek.m Napisano 18 Maj 2012 Napisano 18 Maj 2012 Hej, jest fajnie jak dodasz posprodukcje to bedzie git :) Jeśli chodzi o uwagi to mam kilka swoich spostrzezen, z ktorymi oczywiscie mozesz sie niezgodzic ::) Zrezygnowalbym z tego odbijajacego podloza, i tak praktycznie sie nic nie odbija a tylko szumi no i renderuje sie 5 razy dluzej :) http://www.urbanracer.com/gallery/articles/jgtc/2004/stune/0008.jpg na podstawie tego zdjecia zmienilbym opony na troche ciemniejsze, plastiki na dole duzo bardziej polyskliwe, tak samo felgi. Przednie swiatla duzo jasniejszy chrom, i jakiś inny materiał szybki bo nie widac jej wogole. Za to chrom na grilu mozna by zrobic duzo ciemniejszy. Poszezylbym tez kadr ze wszystkich stron i dodal jakies zrodlo swiatla od przodu zeby te chromy ladnie zablyszczaly. No i tyle :) 1
Pawlito Napisano 19 Maj 2012 Autor Napisano 19 Maj 2012 Maciek, w twoich uwagach jest dużo racji, ale zauważ że ta refka i rendering mają kompletnie różne światło i ciężko jest przewidzieć reakcję materiałów prawdziwego samochodu na oświetlenie jakie ma to abstrakcyjne studio. Dla przykładu zamieszczam zdjęcia wnętrz reflektorów tego auta. Na każdym zdjęciu wyglądają one kompletnie inaczej. Uploaded with ImageShack.us Anyway, myślę jednak że uwaga n.t. plastików była na 100% słuszna i jednak przyjrzę się materiałom wg twoich zaleceń. Dzięki za rzeczowe uwagi.
Pawlito Napisano 21 Maj 2012 Autor Napisano 21 Maj 2012 (edytowane) Dorzucam nowy render, i chciałem spytać co jeszcze mozna poprawić. Jeden render wiem, że mało do oceny, ale produkował się trzy kwadranse, i postanowiłem na dziś zakończyć. Uploaded with ImageShack.us maciek.m: Dzięki za sugestie z materiałami, większość poprawek zastosowałem ;) Edytowane 21 Maj 2012 przez Pawlito
maciek.m Napisano 22 Maj 2012 Napisano 22 Maj 2012 No i juz ladnie wygladaja te plastiki, i ogolnie fajnie :) Ale cos ci auto ucieklo za bardzo do gory, no i moznaby jeszcze bardziej na boki poszezyc :) Troszke mnie poniosło i pozwoliłem sobie obrobić renderek. Poprawilem te kadrowanie i pozmienialem troche. Jak by co wywale.
Pawlito Napisano 22 Maj 2012 Autor Napisano 22 Maj 2012 Dla mnie czad, nie umiem tak rasować renderingów.
maciek.m Napisano 22 Maj 2012 Napisano 22 Maj 2012 Jeśli masz szopa CS5 i chciałbyś podpatrzeć to mogę Ci podesłać plik źródłowy na meila. Bo zapisałem na dysku, tak na wszelki wypadek :)
Pawlito Napisano 22 Maj 2012 Autor Napisano 22 Maj 2012 (edytowane) A podeślij. Zobaczy się co to za czary. Podłączam się pod wątek żeby nie zaśmiecać Dodaję jeszcze parę obrazków, głównie testy oświetlenia samochodu. Efekt jeszcze mnie nie zadowala, do poprawy jest światło światło samego studio (samochód miejscami niedoświetlony), a przede wszystkim refleksy (brakuje mi ostrych odbić). Postaram się to jeszcze dopracować i będzie można ten etap zakończyć. Uploaded with ImageShack.us Edit: Dorzucam jeszcze jeden obrazek o którym mogę powiedzieć, że zasadniczo oddaje końcowy wygląd tej pracy, tutaj juz poza wyłapaniem jakichś błędów i może wyregulowaniem parametrów renderingu, nic więcej nie zrobię, chyba że macie jeszcze jakieś sugestie. Uploaded with ImageShack.us @maciek.m: raz jeszcze dzięki za support Edytowane 26 Maj 2012 przez Pawlito
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się