mowok Napisano 14 Luty 2012 Napisano 14 Luty 2012 Witam wszystkich serdecznie. Jestem pierwszy raz w tym dziale. Prezentuję projekt nad którym obecnie pracuję. Mieszkanie w Pruszkowie. Ma być tanio. funkcjonalnie i przyjemnie. Na wstępie wizualizacje łazienki i sukcesywnie postaram się uzupełnić o kolejne pomieszczenia. Krytyka mile widziana. Wyraźcie proszę opinie o stronie projektowej jak i jakość renderingu. Pozdrawiam Wojtek
Pitrus1991 Napisano 18 Luty 2012 Napisano 18 Luty 2012 Ekspertem nie jestem ale tak, projekt bez zastrzeżeń a jeśli chodzi o rendering to pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wiszące ręczniki jakiś ten materiał nie naturalny, myślę że ktoś jeszcze będzie podzielał moje zdanie. I może jeszcze oświetlenie z jednej i drugiej strony lustra wydaje mi się za mocne.
mowok Napisano 20 Luty 2012 Autor Napisano 20 Luty 2012 Dzięki Pitrus za komentarz. Będęnad takimi detalami bardziej pracował. Liczyłem, ze wypowie sie trochę więcej osób :)
IronMacko Napisano 20 Luty 2012 Napisano 20 Luty 2012 1. Prysznic trochę nisko... jak dla krasnoludka 2. Kaloryfer do suszenia nad wanna to też dość oryginalny pomysł*
Pitrus1991 Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Ale i tak jak dla mnie jest super, ja od nie dawna bawię się w to, i na razie wielkich efektów nie ma :P Jaki czas już bawisz się w projektowanie ?
IronMacko Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Grrr to nie jest projektowanie tylko modelowanie Modelowanie: w grafice 3D proces tworzenia i modyfikacji obiektów trójwymiarowych za pomocą specjalizowanego programu komputerowego, zwanego modelerem. Modeler dostarcza zestawu niezbędnych narzędzi, a także często zbioru podstawowych figur (w j. ang. primitives), np. prostopadłościanów, kul, torusów i innych, które można wykorzystać od razu przy budowaniu obiektów. Proces projektowania zawiera czynności oraz zdarzenia, które występują między pojawieniem się problemu, a powstaniem dokumentacji, która będzie opisywać rozwiązanie problemu, zadowalające z punktu widzenia funkcjonalnego, ekonomicznego i innych wymagań wg. E. V. Krick 1975 Oczywiście nie umniejszając autorowi wątku, bo możliwe że także zaprojektował tą aranżację, ale Ty ewidentnie pytasz o proces modelowania*
mowok Napisano 21 Luty 2012 Autor Napisano 21 Luty 2012 IronMacko Słuchawka prysznicowa pełni rolę tylko pomocniczą - umycie wanny czy szyby, szybkie umycie głowy, kąpiel dziecka itp. Na oddzielnym obiegu jest deszczownica, którą być może słabo widać. Ale rzeczywiście muszę tam wprowadzić małe korekty. Dzięki za naświetlenie problemu. Grzejnik kuleje, ale gdzieś trzeba iść na kompromis.... Pitrus Nieraz myślę, ze dużo za dużo, kiedy patrzę na naprawdę dobre prace innych. Moje wizki zawsze sa jakies sztuczne itp. Projektowanie, modelowanie i wizualizacje to niekończąca się nauka ;)
pionix Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 DOFy przegięte ale ogólnie bardzo wysoki poziom realizmu.
mowok Napisano 1 Marzec 2012 Autor Napisano 1 Marzec 2012 Dzięki Panowie. Dof po raz pierwszy robiłem z użyciem Zdepth i może nie do końca wyszedł :) Zresztą postpro dopiero od niedawna zacząłem stosować i cały czas eksperymentuję.
johnson Napisano 18 Marzec 2012 Napisano 18 Marzec 2012 Super, jak kolega wyżej uważam że bardzo realistycznie to wygląda. Fajnie wyszła ceramika łazienkowa. Na pierwszym zdjęciu trochę dziwne jest to światło w narożniku. Za to sofa nieostra na pierwszym planie wizki salonu mega realna. pozdrawiam.
deemes Napisano 18 Marzec 2012 Napisano 18 Marzec 2012 dofy za mocne, lepiej dac za słabe niz za mocne, ja bym robil te zdjecia z innych miejsc (kompozycja obrazu), reszta super !:) keep going
Gość Chrupek3D Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 czy to jakiś Cycles jest (prędzej Octane), bo na vraya nie wygląda.
mowok Napisano 22 Marzec 2012 Autor Napisano 22 Marzec 2012 Dzięki Panowie za komentarze. johnson hehe sofa chyba dzięki dof'owi wyszła tak realnie, bo na czystym renderze wyglądała słabo. Ale fajnie że udało mi się to jakoś wyratować i się podoba. Dzięki. deemes kadrowanie to zupełnie u mnie kuleje. Możesz mi w skrócie zobrazować jak byś to zrobił? Albo jakąś dobrą pozycję polecił do poczytania? Chrupek3d to cała praca to vray 1.5 i trochę PS dla podbicia kontrastu i kolorów. A co słabo jak na vraya :/ ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się