Napisano 23 Luty 201213 l Witam, mam taki problem: muszę wymodelować obiekt w Editable Mesh, jednak nie wiem jak włączyć siatkę obiektu widoczną w oknach podglądu. Wyświetla mi jedynie siatkę polygonów, a potrzeba mi face'ów. Wie ktos może jak włączyć widoczność tej siatki?
Napisano 23 Luty 201213 l są trzy sposoby klawisz: 1 - vertex 2 - edge .... i tak dalej albo w stosie modyfikatorów panel modyfy rozwijasz kwadracik i tam kilikasz na czym chcesz pracować albo niżej w tym samym panelu są ikonki vertexów edge i tak dalej
Napisano 23 Luty 201213 l Autor Nie o to mi chodzi, tylko o """"widoczność siatki""""" coś jak tutaj http://win.mm2x.com/hqtm-team/projekty/wire_01.jpg. widać tylko siatkę polygonów, a jak przełączam na face to nie pokazuje siatki trójkątów tylko polygonów dalej.
Napisano 23 Luty 201213 l kiedys dzialalo w opcjach sterownika -> display all tringle edges, teraz cos dziala przez chwile i sie wylacza, nie wiem, bezuzyteczna opcja, po co ci to
Napisano 23 Luty 201213 l Autor Ponieważ muszę wymodelować budynek do Google Earth, a musi być na triangles modelowany a nie na quads :/
Napisano 23 Luty 201213 l wszystko modelujesz na triangles, quady to uproszczony wyglad poprostu zeby bylo czytelniej
Napisano 23 Luty 201213 l w editable mash masz zakładke Surface Properties, wybierz z selection edges, zaznacz wszystkie z ctrl+a i wcisnij Visible
Napisano 27 Luty 201213 l Autor Dzięki, ale czy jest jakiś inny sposób, bo teraz za każdym razem muszę zaznaczać wszystkie krawędzie i dawać visible. Czy w 3ds maxie istnieje do editable mesh coś jak connect w editable poly?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto