Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem: muszę wymodelować obiekt w Editable Mesh, jednak nie wiem jak włączyć siatkę obiektu widoczną w oknach podglądu. Wyświetla mi jedynie siatkę polygonów, a potrzeba mi face'ów. Wie ktos może jak włączyć widoczność tej siatki?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

są trzy sposoby

 

klawisz:

1 - vertex

2 - edge

.... i tak dalej

 

albo w stosie modyfikatorów panel modyfy rozwijasz kwadracik i tam kilikasz na czym chcesz pracować

albo niżej w tym samym panelu są ikonki vertexów edge i tak dalej

Napisano

kiedys dzialalo w opcjach sterownika -> display all tringle edges, teraz cos dziala przez chwile i sie wylacza, nie wiem, bezuzyteczna opcja, po co ci to

Napisano
  • Autor

Ponieważ muszę wymodelować budynek do Google Earth, a musi być na triangles modelowany a nie na quads :/

Napisano

wszystko modelujesz na triangles, quady to uproszczony wyglad poprostu zeby bylo czytelniej

Napisano
  • Autor

Dzięki, ale czy jest jakiś inny sposób, bo teraz za każdym razem muszę zaznaczać wszystkie krawędzie i dawać visible. Czy w 3ds maxie istnieje do editable mesh coś jak connect w editable poly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności