Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki problem: muszę wymodelować obiekt w Editable Mesh, jednak nie wiem jak włączyć siatkę obiektu widoczną w oknach podglądu. Wyświetla mi jedynie siatkę polygonów, a potrzeba mi face'ów. Wie ktos może jak włączyć widoczność tej siatki?

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

są trzy sposoby

 

klawisz:

1 - vertex

2 - edge

.... i tak dalej

 

albo w stosie modyfikatorów panel modyfy rozwijasz kwadracik i tam kilikasz na czym chcesz pracować

albo niżej w tym samym panelu są ikonki vertexów edge i tak dalej

Napisano

kiedys dzialalo w opcjach sterownika -> display all tringle edges, teraz cos dziala przez chwile i sie wylacza, nie wiem, bezuzyteczna opcja, po co ci to

Napisano

Dzięki, ale czy jest jakiś inny sposób, bo teraz za każdym razem muszę zaznaczać wszystkie krawędzie i dawać visible. Czy w 3ds maxie istnieje do editable mesh coś jak connect w editable poly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności