fiszkas Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 Witam, mam taki problem: muszę wymodelować obiekt w Editable Mesh, jednak nie wiem jak włączyć siatkę obiektu widoczną w oknach podglądu. Wyświetla mi jedynie siatkę polygonów, a potrzeba mi face'ów. Wie ktos może jak włączyć widoczność tej siatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 są trzy sposoby klawisz: 1 - vertex 2 - edge .... i tak dalej albo w stosie modyfikatorów panel modyfy rozwijasz kwadracik i tam kilikasz na czym chcesz pracować albo niżej w tym samym panelu są ikonki vertexów edge i tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiszkas Napisano 23 Luty 2012 Autor Share Napisano 23 Luty 2012 Nie o to mi chodzi, tylko o """"widoczność siatki""""" coś jak tutaj http://win.mm2x.com/hqtm-team/projekty/wire_01.jpg. widać tylko siatkę polygonów, a jak przełączam na face to nie pokazuje siatki trójkątów tylko polygonów dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 Prawym na obiekt -> Object properties i odznacz Edges only. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 kiedys dzialalo w opcjach sterownika -> display all tringle edges, teraz cos dziala przez chwile i sie wylacza, nie wiem, bezuzyteczna opcja, po co ci to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiszkas Napisano 23 Luty 2012 Autor Share Napisano 23 Luty 2012 Ponieważ muszę wymodelować budynek do Google Earth, a musi być na triangles modelowany a nie na quads :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 wszystko modelujesz na triangles, quady to uproszczony wyglad poprostu zeby bylo czytelniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 tak jak napisał arturprx2.. odznacz Edges only Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 w editable mash masz zakładke Surface Properties, wybierz z selection edges, zaznacz wszystkie z ctrl+a i wcisnij Visible Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiszkas Napisano 27 Luty 2012 Autor Share Napisano 27 Luty 2012 Dzięki, ale czy jest jakiś inny sposób, bo teraz za każdym razem muszę zaznaczać wszystkie krawędzie i dawać visible. Czy w 3ds maxie istnieje do editable mesh coś jak connect w editable poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się