Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można by przydzielić osobną smoothing grupę na tym okrągłym elemencie, pokombinować z siłą wygładzania. Jest szansa że się rozmyje.

Napisano

Popraw geometrie, nadaj smoothing grupy i bedzie po problemie. Generalnie staraj sie unikac trojkatow, a i pinchingu nie powinienes miec.

Napisano

zrobiles co Ci poradzilem, czy chcialbys by ktos Ci to narysowal? Kurcze..

Napisano
  • Autor

Poprawiłem geometrie domyślam się, że chodziło ci o krzywe linie. Trójkątów nie mam i nie miałem. Smoothing groups nic nie dają bo mam ts'a a jak dam separate smoothing groups to wtedy nie wygładza.

Napisano

dodaj supporting edge jak na obrazku.

 

scaled.php?server=804&filename=pomoc2.jpg&res=medium

 

inna opcja to dodanie modyfikatora smooth NA tsie i klikniecie opcji autosmooth.

Napisano

Może coś takiego costam.jpg co prawda nie jest to idealne rozwiązanie, bo zostają malutkie dołeczki, ale są widoczne tylko przy bardzo dużym zbliżeniu.

Napisano

Zrób to na gotowo. Wytnij to w gotowym modelu. Tym bardziej, że wcięcie jest powtarzalne.

Nie dość, że będzie wyglądać idealnie, to jeszcze zaoszczędzisz trójkątów.

Napisano
  • Autor

Udało mi się zlikwidować te dołki ale teraz została taka fałdka której nie mogę wygładzić na całej długości bo wtedy powracają dołki, próbowałem to bendem wyginać ale nic z tego.

 

 

http://dl.dropbox.com/u/8671836/eh.jpg

 

edit:

 

O to jest dobry pomysł RA. W sumie to ma być tylko hp do wypalenia normalek, myślałem jeszcze nad pływającą geometrią.

Napisano

To chyba tylko złudzenie. Bez siatki trudno powiedzieć.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności