carrido Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Witam, Dzisiaj mam mały problem ze specular pass.Tak więc wrzucam w render layer światło, kamere oraz mesh.Na zakładce klikam add pass specular .Sprawdzam w zakładce passes w render settings no i jest ...ale jak zrenderuje to i tak widzę texture???!(jak na załączniku) a nie specular,czy ktoś wie dlaczego??[ATTACH=CONFIG]84898[/ATTACH]
carrido Napisano 29 Luty 2012 Autor Napisano 29 Luty 2012 tak w ogóle to jakikolwiek przypisze pass wyglada tak samo??
ca mel Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Przede wszystkim sprawdz czy specular znalazl sie tylko w passach mozliwych do wyboru, czy wskoczyl tez do passow dla aktualnej warstwy. Druga sprawa - pokazales kawalek glownego renderu. Nie skonczyl się, więc passes nie zostały nigdzie zapisane. Z tego co pamiętam przebiegi zapiszą się dopiero gdy wyliczy się do końca aktualna klatka. Wtedy możesz sobie je obejrzeć w render view, jest polecenie w stylu 'load pass' Pozdr
Sebazx6r Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 Popierwsze samego passu nie wyrenderujesz w ten sposob... Renderujesz normalny obrazek razem z passami ktore nie sa widoczne w oknie renderujacym. Po w oknie musisz z menu roziwjalnego wziasc open pass. Jakich materialow uzywasz? Nie wszystkie mentaloskie materialy nie obsluguja passow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się