Napisano 29 Luty 201213 l Witam, Dzisiaj mam mały problem ze specular pass.Tak więc wrzucam w render layer światło, kamere oraz mesh.Na zakładce klikam add pass specular .Sprawdzam w zakładce passes w render settings no i jest ...ale jak zrenderuje to i tak widzę texture???!(jak na załączniku) a nie specular,czy ktoś wie dlaczego??[ATTACH=CONFIG]84898[/ATTACH]
Napisano 29 Luty 201213 l Przede wszystkim sprawdz czy specular znalazl sie tylko w passach mozliwych do wyboru, czy wskoczyl tez do passow dla aktualnej warstwy. Druga sprawa - pokazales kawalek glownego renderu. Nie skonczyl się, więc passes nie zostały nigdzie zapisane. Z tego co pamiętam przebiegi zapiszą się dopiero gdy wyliczy się do końca aktualna klatka. Wtedy możesz sobie je obejrzeć w render view, jest polecenie w stylu 'load pass' Pozdr
Napisano 1 Marzec 201213 l Popierwsze samego passu nie wyrenderujesz w ten sposob... Renderujesz normalny obrazek razem z passami ktore nie sa widoczne w oknie renderujacym. Po w oknie musisz z menu roziwjalnego wziasc open pass. Jakich materialow uzywasz? Nie wszystkie mentaloskie materialy nie obsluguja passow.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto