Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie.

Zapraszam wszystkich na szkolenia z concept artu, ilustracji i projektowania postaci.

 

Więcej informacji na

http://potegaobrazu.pl

 

Mamy atrakcyjne rabaty.

Ilość miejsc jest ograniczona.

 

potega%20obrazu.jpg

Edytowane przez kontur
  • Odpowiedzi 85
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

WŁASNY STYL

 

Jakim jestem twórcą?

W którym kierunku rozwija się mój styl?

Czy w ogóle mam styl?

 

Takie pytania zadaje sobie wielu rysowników.

Każdy ma zapewne sposób na odnalezienie siebie, brak sposobu też jest metodą.

Istnieje nieinwazyjny proces, który pomoże każdemu uświadomić sobie kierunek twórczości (który już realizuje), określić go i świadomie rozwijać.

Nie jest to oczywiście recepta typu "jak zbudować swój styl".

Tylko raczej pewne usystematyzowanie czynników, które wpływają na to, że coś nam się podoba a coś nie. Przybliżenie nam sfery, w której się poruszamy.

 

Zapraszam wszystkich do obejrzenia krótkiego materiału na temat własnego stylu.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

Edytowane przez kontur
Napisano

Zapraszam wszystkich do obejrzenia materiału na temat podejmowania decyzji podczas aktu twórczego.

Zanalizowaliśmy prace Franka Frazetty, znanego na całym świecie ilustratora.

Zobaczcie i posłuchajcie jak on to robił.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

Zachęcam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Napisano (edytowane)

UWAGA! Otwieramy niesamowity, dwudniowy cykl szkoleń.

Bardzo atrakcyjna cena i dogodny termin (sobota - niedziela).

 

plakat%20-%20potega%20obrazu1.jpg

 

Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin).

Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej atrybutów, osobowości, ubioru i fryzury.

Będzie także wstęp do projektowania potworów.

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

UWAGA!

Szkolenie nie jest z digital paintingu.

Warsztaty na zajęciach będą analogowe (ołówki, pisaki, szkicowniki) itd.

 

Więcej informacji

http://www.potegaobrazu.pl/concepr-art-poziom-i.html

 

Zapraszam serdecznie.

Edytowane przez kontur
Napisano

Zapraszam wszystkich do przeczytania wywiadu z Szymonem Biernackim (znanym także jako lordbiernac).

Artysta opowiada o pracy przy zwiastunie do Age of Empires Online,

zdradza nam co zrobić aby ilustracja miała świetną kompozycję

i dlaczego trzeba uważać na magię digital paintingu.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

291211_1322778640_large.jpg

Napisano

28-29 kwietnia rozpoczynamy szkolenie z concept artu.

 

Chcesz tworzyć wyjątkowe koncepty postaci na długo zapadających w pamięć? Interesuje Cię praca przy projektowaniu gier komputerowych, komiksów, filmów lub animacji? Pracujesz w reklamie i chcesz tworzyć ilustracje zamiast kolejnych montaży zdjęć stockowych?

 

NASZE SZKOLENIA SĄ WŁAŚNIE DLA CIEBIE!

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi jak stworzyć:

- wyjątkową, niepowtarzalną postać, która ma swoją historię,

- oryginalne przedmioty, urządzenia i istoty,

- dynamiczne pozy ludzi i zwierząt,

- koncepty na potrzeby gier i filmów,

- fryzurę i ubiór postaci,

 

zobaczysz:

- jak sprawnie i szybko poradzić sobie z anatomią i proporcjami,

- jak zaplanować pracę przed tworzeniem postaci,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.).

 

Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Specjalnie opracowane metody przyspieszające pracę rysownika. Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Koniec z ograniczeniami i szablonowymi rozwiązaniami. Czas wyjść poza schemat – pora na wyższy poziom!

 

Wejdź na stronę Potęgi Obrazu i zapisz się http://potegaobrazu.pl

Napisano

Chcecie wiedzieć na czym polega praca artysty koncepcyjnego podczas powstawania gier komputerowych?

 

Przeczytajcie wywiad z Arturem Sadłosem (znanym także jako Torturr).

Pracował w Techlandzie, tworzył koncepty do "Call of Juarez The Cartel", "Dead Island" i wielu innych.

Artur dokładnie opowiada na czym polega praca przy grach.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

Miłej lektury.

 

coj%203_%20%286%29.jpg

Napisano (edytowane)

26 - 27 maja szkolenie z concept artu

Warszawa

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi jak stworzyć:

- wyjątkową, niepowtarzalną postać, która ma swoją historię,

- oryginalne przedmioty, urządzenia i istoty,

- dynamiczne pozy ludzi i zwierząt,

- koncepty na potrzeby gier i filmów,

- fryzurę i ubiór postaci,

 

zobaczysz:

- jak sprawnie i szybko poradzić sobie z anatomią i proporcjami,

- jak zaplanować pracę przed tworzeniem postaci,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.).

 

Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Specjalnie opracowane metody przyspieszające pracę rysownika. Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Koniec z ograniczeniami i szablonowymi rozwiązaniami. Czas wyjść poza schemat – pora na wyższy poziom!

 

Wejdź na stronę Potęgi Obrazu i zapisz się http://www.potegaobrazu.pl/concepr-art-poziom-i.html

Edytowane przez kontur
Napisano

29 – 30 maja FREELANCE CAMP w Gliwicach

 

JEDYNA IMPREZA W POLSCE

DLA FREELANCERÓW, MIKRO-, MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

 

CO POKAŻEMY NA KONFERENCJI FREELANCE CAMP (29 maja)

 

Zaprojektujemy (na żywo) postać zgodnie z fikcyjnym briefem od klienta.

Przybliżymy cały ten proces (który wcale nie zaczyna się od szkiców).

Zasymulujemy relację klient rysownik. Opowiemy w jakich przypadkach wpływać na wybory klienta, a kiedy pozwolić mu decydować.

Damy wiele praktycznych wskazówek, jak z powodzeniem projektować „działające” postaci.

Wszystko zostanie poprowadzone w dynamiczny sposób, podczas kreacji „na gorąco”, kiedy będziemy rysować.

 

Więc jeśli jeśli jesteś rysownikiem, grafikiem, ilustratorem – z pewnością dowiesz się wielu naprawdę przydatnych i praktycznych rzeczy.

 

 

 

CZEGO BĘDZIEMY UCZYĆ NA WARSZTACIE (30 maja)

 

Na zajęciach zajmiemy się procesem projektowania postaci.

Zaprezentujemy jak tworzyć:

- wyjątkowe, zapadające na długo w pamięć postaci,

- oryginalne atrybuty bohaterów (ubiór, ekwipunek),

- dynamiczne pozy.

Pokażemy cały proces od szybkich szkiców "szukających formy", aż po prezentację szczegułów postaci.

Skupimy się na specyfice postaci, jej osobowości, temperamencie i charakterze.

Przedstawimy, jak należy zaprojektować postać, aby była wyjątkowa, lubiana i wiarygodna.

Pokażemy techniki, które zaprzęgną wyobraźnie do pracy i otworzą na kreatywność.

Będzie dużo rysowania, projektowania i dobrej zabawy.

 

WIĘCEJ INFORMACJI:

http://www.freelancecamp.evenea.pl/

Napisano

Zapraszam na szkolenie z projektowania postaci

kiedy: 8-9 września

gdzie: Dom Kultury Praga, Warszawa, Dąbrowszczaków 2

 

Więcej informacji

http://www.potegaobrazu.pl/concepr-art-poziom-i.html

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi jak stworzyć:

- wyjątkową, niepowtarzalną postać, która ma swoją historię,

- oryginalne przedmioty, urządzenia i istoty,

- dynamiczne pozy ludzi i zwierząt,

- koncepty na potrzeby gier i filmów,

- fryzurę i ubiór postaci,

 

zobaczysz:

- jak sprawnie i szybko poradzić sobie z anatomią i proporcjami,

- jak zaplanować pracę przed tworzeniem postaci,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.).

Napisano

27 października w warszawskim klubie Paradox - organizujemy darmowe warsztaty z projektowania postaci.

Gościnnie wystąpią Artur Sadłos (torturr) i Szymon Biernacki (lordbiernac).

Zapraszam wszystkich serdecznie, będzie dużo projektowania, rysowania i praktycznej wiedzy.

 

plakat%20paradox.jpg

Napisano

Dziękuję wszystkim forumowiczom za liczne przybycie na nasze sobotnie Warsztaty w Paradoxie.

Świetnie się z Wami rozmawiało i miło było Was poznać. Mam nadzieję, że udało nam się pokazać Wam coś interesującego.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności