kontur Napisano 4 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2012 15 - 16 grudnia bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci. Zapraszam serdecznie. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 20 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 20 Grudzień 2012 Życzymy Wam, aby każda ilustracja, była wielką przygodą. Abyście wczuli się w kreowane światy. Niech Gadający Las opowiada szumną gawędę, mruczące Trolle naprawiają wielkie mosty w górach, a córki młynarzy... niech mają rumiane lica. Życzymy Wam, aby nigdy nie zabrakło goblinów, bez których poszukiwacze przygód nie mieliby czego robić na leśnych traktach. Aby w miejskich gospodach, przydrożnych zajazdach i portowych tawernach, zawsze było miłe miejsce, zimne piwo i wspaniałe opowieści. Jest wiele krain do odkrycia, złota do wydania i przygód do przeżycia. Czego życzymy Wam z całego serca. Zespół Potęgi Obrazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2012 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Zapraszam na kolejną dawkę inspiracji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/12/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_31.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 2 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2013 (edytowane) 19 - 20 stycznia prowadzimy szkolenie z projektowania postaci na potrzeby gier komputerowych. Jest to ostatnie szkolenie objęte promocyjną ceną. Zapraszamy serdecznie. Więcej szczegółów tutaj http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Chcecie zobaczyć jak jest na naszych szkoleniach? Link to małej fotorelacji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/05/jak-jest-na-naszych-szkoleniach.html Edytowane 2 Styczeń 2013 przez kontur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 11 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2013 Stara siekiera i wielkie bitwy - test Cintiq'a 24HD touch. Zachęcam do przeczytania naszej krótkiej recenzji nowego tabletu Wacoma. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/stara-siekiera-i-wielkie-bitwy-test.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. kolejna porcja inspirujących konceptów. Tym razem projekty do Darksiders 2. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_14.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 22 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dziś kolejna porcyjka inspiracji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_22.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2013 Mrrroczne Sekrety Twórców Gier Komputerowych Byliśmy, opowiadaliśmy, projektowaliśmy. Chcecie zobaczyć małą fotorelację z naszej prelekcji dotyczącej projektowania postaci do gier? Poniżej link http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/mrrroczne-sekrety-tworcow-gier.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2013 23 - 24 luty bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Więcej informacji na stronie http://www.potegaobrazu.pl Zapraszam serdecznie. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 1 Luty 2013 Autor Share Napisano 1 Luty 2013 JAK POWSTAWAŁ KOMPUTEROWY WIEDZMIN - wywiad z Katarzyną Kuczyńską. Pani Kasia opowiada o pracy przy Wiedźminie, o roli artystów koncepcyjnych i projektowaniu potworów. Zachęcamy do przeczytania wywiadu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/jak-powstawa-komputerowy-wiedzmin-cz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 12 Luty 2013 Autor Share Napisano 12 Luty 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Kolejna porcja inspiracji, na rozgrzanie silników. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_12.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 12 Luty 2013 Autor Share Napisano 12 Luty 2013 W ostatnią sobotę prowadziliśmy wykład z concept artu dla Digital Frontier (http://kurs.digitalfrontier.pl/). Opowiadaliśmy o projektowaniu postaci do gier, ich osobowości i wiarygodności. Pokazywaliśmy jak radzić sobie z kompozycja i perspektywą. Poniżej link do małej fotorelacji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/digital-frontier-nasz-wykad-dotyczacy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 18 Luty 2013 Autor Share Napisano 18 Luty 2013 23 - 24 lutego w Warszawie prowadzimy bardzo fajne szkolenie z concept artu. Projektowanie postaci (poziom II). Serdecznie zapraszamy. Więcej informacji tutaj. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dziś kolejna dawka inspirujących prac. Miłego oglądania. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_25.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 1 Marzec 2013 Autor Share Napisano 1 Marzec 2013 23 - 24 marca prowadzimy szkolenie z projektowania postaci (poziom II). Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć postać bohatera (Protagonisty i Antagonisty) - dlaczego ważna jest oryginalna stylistyka wizualna i jak ją osiągnąć, - w jaki sposób projektować ubiór i fryzurę postaci, - jak stworzyć własną markę i dlaczego jest to istotne, - jak zastosować elementy otoczenia postaci, - w jaki sposób projektować ciekawe krainy i ich mieszkańców. - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak prezentować swoje prace, aby były atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Będzie sporo o postaciach bohaterów, różnych stylistykach, ubiorach, fryzurach itp. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Więcej informacji http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html Zapraszamy serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 7 Marzec 2013 Autor Share Napisano 7 Marzec 2013 Po prostu szkicuj TEST INKLING'A - narzędzia do szkicowania od Wacoma. Nie znacie Inkling'a? Znacie i rozważacie zakup? Przeczytajcie naszą recenzję. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/recenzja-inklinga-poprostu-szkicuj.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 11 Marzec 2013 Autor Share Napisano 11 Marzec 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Projektowanie potworów to stan umysłu. Kolejna porcja inspiracji - tym razem o potworkach z CreatureBox http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_11.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 18 Marzec 2013 Autor Share Napisano 18 Marzec 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Kolejna paczka inspiracji. Dziś luźny wysyp pomysłów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html Miłego oglądania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 25 Marzec 2013 Autor Share Napisano 25 Marzec 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj coś z Polski (i to nie będzie biedronka). http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_25.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 30 Marzec 2013 Autor Share Napisano 30 Marzec 2013 Najlepszego na święta Życzymy, aby nigdy nie zabrakło Wam pomysłów, które przekujecie w świetne ilustracje. Niech każdy koncept stanie się częścią wspaniałego świata, który wszystkich zachwyci. Nie traćcie nadziei i woli walki - jest jeszcze wiele przygód do przeżycia i skarbów do zdobycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 8 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dziś o konceptach do filmów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_8.html Miłego oglądania i udanego tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 9 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2013 Wywiad z Przemysławem Truścińskim - znanym i wybitnym rysownikiem. Przemek opowiada jak wyglądała praca przy projektowaniu postaci Geralta z Rivii do Gry komputerowej Wiedźmin. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/wywiad-z-przemysawem-truscinskim.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2013 Mała relacja z Europejskiego Festiwali Gier Digital Dragons 2013. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/digital-dragons-2013-19-20-kwietnia.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2013 11 - 12 maja organizujemy w Warszawie szkolenie z concept artu. Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej historii, osobowości, atrybutów i ubioru. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin). Więcej informacji: http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 6 Maj 2013 Autor Share Napisano 6 Maj 2013 Jesteście ciekawi jak powstawały koncepty do Gears of war judgment? Zapraszam do przeczytania wywiadu z twórcami - Michałem Matczakiem i Maciejem Wojtalą. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/wywiad-z-tworcami-gears-of-war-judgment.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 6 Maj 2013 Share Napisano 6 Maj 2013 ciekawy wywiad, widać że teraz bez 3d software to ani rusz, po co wykreślać ręcznie perspektywe jeżeli można raz dwa poustawiać proste bloki nałożyć tekstury ustawić oświetlenie i dopiero wtedy wszystko podmalować żeby wyglądało cacy, tak działają profesjonaliści i nie ma się czego wstydzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 6 Maj 2013 Autor Share Napisano 6 Maj 2013 Ciesze się, że wywiad Ci się podoba. Z jednej strony warto posługiwać się perspektywa i oświetleniem "z ręki", ale kiedy deadlin'y depczą po pietach to każdy wspomaga się 3D. Dzisiaj ważny jest efekt końcowy, a nie narzędzia. Chociaż my na szkoleniach uczymy tych obłędnych, znienawidzonych podstaw: perspektywy, anatomii, teorii barw, oświetlenia, kompozycji itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 13 Maj 2013 Autor Share Napisano 13 Maj 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj szybkie szkice, znanej artystki, do kilku gier Ubisoftu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 14 Maj 2013 Autor Share Napisano 14 Maj 2013 Storytelling – narracja w ilustracji. Zapraszam do przeczytania pierwszej część materiału o opowiadaniu historii obrazem. Materiał był publikowany w magazynie Computer Arts. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 15 Maj 2013 Autor Share Napisano 15 Maj 2013 Kolejna część materiału na temat Storytellingu w ilustracji. Polecam. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji_15.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 21 Maj 2013 Autor Share Napisano 21 Maj 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html - - - Updated - - - INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 27 Maj 2013 Autor Share Napisano 27 Maj 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj w inspiracjach zagadka. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_27.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 28 Maj 2013 Autor Share Napisano 28 Maj 2013 Mała relacja z naszej prelekcji na festiwalu Digital Dragons. Opowiadamy o concept arcie i projektowaniu postaci na potrzeby gier wideo. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/digital-dragons-2013-nasza-prelekcja-na.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 28 Maj 2013 Autor Share Napisano 28 Maj 2013 Lubicie komiksy? My także. Dlatego z przyjemnością chwalimy się naszym ostatnim. Powstał na prywatne zlecenie i wymagania były bardzo specyficzne, ale bez większego trudu udało nam się zakończyć temat. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/komiks-mistral-kilka-dni-temu-ujrza.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 17 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2013 Zapraszam do przeczytania wywiadu dotyczącego concept artu. KONRAD CZERNIK OPOWIADA O PRACY CONCEPT ARTYSTY. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konrad-czernik-opowiada-o-pracy-concept.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontur Napisano 26 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2013 Konkurs na concept art. Wraz z firmą Wacom zapraszam do udziału w konkursie. Jeśli rysujesz, projektujesz i lubisz potwory - to konkurs dla Ciebie. Przy okazji będzie możliwość zdobycia fajnych nagród. Więcej informacji na blogu http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konkurs-na-concept-art-potega-obrazu.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi