Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Życzymy Wam, aby każda ilustracja, była wielką przygodą. Abyście wczuli się w kreowane światy. Niech Gadający Las opowiada szumną gawędę, mruczące Trolle naprawiają wielkie mosty w górach, a córki młynarzy... niech mają rumiane lica.

 

Życzymy Wam, aby nigdy nie zabrakło goblinów, bez których poszukiwacze przygód nie mieliby czego robić na leśnych traktach.

Aby w miejskich gospodach, przydrożnych zajazdach i portowych tawernach, zawsze było miłe miejsce, zimne piwo i wspaniałe opowieści.

 

Jest wiele krain do odkrycia, złota do wydania i przygód do przeżycia. Czego życzymy Wam z całego serca.

Zespół Potęgi Obrazu.

 

mikolaj1.jpg

Napisano (edytowane)

19 - 20 stycznia prowadzimy szkolenie z projektowania postaci na potrzeby gier komputerowych. Jest to ostatnie szkolenie objęte promocyjną ceną.

Zapraszamy serdecznie.

Więcej szczegółów tutaj

http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html

 

Chcecie zobaczyć jak jest na naszych szkoleniach?

Link to małej fotorelacji.

http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/05/jak-jest-na-naszych-szkoleniach.html

Edytowane przez kontur
Napisano

23 - 24 luty bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

- jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać,

- jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać,

- jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera,

- jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu

(anatomia porównawcza),

- czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować,

- jak zbudować wiarygodną historię postaci,

- w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.),

 

Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach.

JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE!

 

Więcej informacji na stronie

http://www.potegaobrazu.pl

Zapraszam serdecznie.

 

http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html

Napisano

23 - 24 marca prowadzimy szkolenie z projektowania postaci (poziom II).

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

- jak stworzyć postać bohatera (Protagonisty i Antagonisty)

- dlaczego ważna jest oryginalna stylistyka wizualna i jak ją osiągnąć,

- w jaki sposób projektować ubiór i fryzurę postaci,

- jak stworzyć własną markę i dlaczego jest to istotne,

- jak zastosować elementy otoczenia postaci,

- w jaki sposób projektować ciekawe krainy i ich mieszkańców.

- w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów,

- jak prezentować swoje prace, aby były atrakcyjne dla potencjalnego klienta.

 

Będzie sporo o postaciach bohaterów, różnych stylistykach,

ubiorach, fryzurach itp.

JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE!

 

Więcej informacji

http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html

 

Zapraszamy serdecznie.

Napisano

Najlepszego na święta

 

Życzymy, aby nigdy nie zabrakło Wam pomysłów, które przekujecie w świetne ilustracje. Niech każdy koncept stanie się częścią wspaniałego świata, który wszystkich zachwyci.

Nie traćcie nadziei i woli walki - jest jeszcze wiele przygód do przeżycia i skarbów do zdobycia.

 

kurczak.jpg

Napisano

11 - 12 maja organizujemy w Warszawie szkolenie z concept artu.

 

Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej historii, osobowości, atrybutów i ubioru.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

- jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać,

- jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać,

- jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera,

- jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu

(anatomia porównawcza),

- czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować,

- jak zbudować wiarygodną historię postaci,

- w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.),

 

Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach.

JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE!

 

Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem.

Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty

i przystępny sposób.

 

Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin).

 

Więcej informacji:

http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html

Napisano

ciekawy wywiad, widać że teraz bez 3d software to ani rusz, po co wykreślać ręcznie perspektywe jeżeli można raz dwa poustawiać proste bloki nałożyć tekstury ustawić oświetlenie i dopiero wtedy wszystko podmalować żeby wyglądało cacy, tak działają profesjonaliści i nie ma się czego wstydzić

Napisano

Ciesze się, że wywiad Ci się podoba.

 

Z jednej strony warto posługiwać się perspektywa i oświetleniem "z ręki", ale kiedy deadlin'y depczą po pietach to każdy wspomaga się 3D.

Dzisiaj ważny jest efekt końcowy, a nie narzędzia.

 

Chociaż my na szkoleniach uczymy tych obłędnych, znienawidzonych podstaw: perspektywy, anatomii, teorii barw, oświetlenia, kompozycji itd.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności