kontur Napisano 4 Grudzień 2012 Autor Napisano 4 Grudzień 2012 15 - 16 grudnia bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci. Zapraszam serdecznie. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html
kontur Napisano 20 Grudzień 2012 Autor Napisano 20 Grudzień 2012 Życzymy Wam, aby każda ilustracja, była wielką przygodą. Abyście wczuli się w kreowane światy. Niech Gadający Las opowiada szumną gawędę, mruczące Trolle naprawiają wielkie mosty w górach, a córki młynarzy... niech mają rumiane lica. Życzymy Wam, aby nigdy nie zabrakło goblinów, bez których poszukiwacze przygód nie mieliby czego robić na leśnych traktach. Aby w miejskich gospodach, przydrożnych zajazdach i portowych tawernach, zawsze było miłe miejsce, zimne piwo i wspaniałe opowieści. Jest wiele krain do odkrycia, złota do wydania i przygód do przeżycia. Czego życzymy Wam z całego serca. Zespół Potęgi Obrazu.
kontur Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Napisano 31 Grudzień 2012 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Zapraszam na kolejną dawkę inspiracji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/12/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_31.html
kontur Napisano 2 Styczeń 2013 Autor Napisano 2 Styczeń 2013 (edytowane) 19 - 20 stycznia prowadzimy szkolenie z projektowania postaci na potrzeby gier komputerowych. Jest to ostatnie szkolenie objęte promocyjną ceną. Zapraszamy serdecznie. Więcej szczegółów tutaj http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Chcecie zobaczyć jak jest na naszych szkoleniach? Link to małej fotorelacji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/05/jak-jest-na-naszych-szkoleniach.html Edytowane 2 Styczeń 2013 przez kontur
kontur Napisano 11 Styczeń 2013 Autor Napisano 11 Styczeń 2013 Stara siekiera i wielkie bitwy - test Cintiq'a 24HD touch. Zachęcam do przeczytania naszej krótkiej recenzji nowego tabletu Wacoma. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/stara-siekiera-i-wielkie-bitwy-test.html
kontur Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. kolejna porcja inspirujących konceptów. Tym razem projekty do Darksiders 2. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_14.html
kontur Napisano 22 Styczeń 2013 Autor Napisano 22 Styczeń 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dziś kolejna porcyjka inspiracji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_22.html
kontur Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Napisano 23 Styczeń 2013 Mrrroczne Sekrety Twórców Gier Komputerowych Byliśmy, opowiadaliśmy, projektowaliśmy. Chcecie zobaczyć małą fotorelację z naszej prelekcji dotyczącej projektowania postaci do gier? Poniżej link http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/mrrroczne-sekrety-tworcow-gier.html
kontur Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 23 - 24 luty bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Więcej informacji na stronie http://www.potegaobrazu.pl Zapraszam serdecznie. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html
kontur Napisano 1 Luty 2013 Autor Napisano 1 Luty 2013 JAK POWSTAWAŁ KOMPUTEROWY WIEDZMIN - wywiad z Katarzyną Kuczyńską. Pani Kasia opowiada o pracy przy Wiedźminie, o roli artystów koncepcyjnych i projektowaniu potworów. Zachęcamy do przeczytania wywiadu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/jak-powstawa-komputerowy-wiedzmin-cz.html
kontur Napisano 12 Luty 2013 Autor Napisano 12 Luty 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Kolejna porcja inspiracji, na rozgrzanie silników. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_12.html
kontur Napisano 12 Luty 2013 Autor Napisano 12 Luty 2013 W ostatnią sobotę prowadziliśmy wykład z concept artu dla Digital Frontier (http://kurs.digitalfrontier.pl/). Opowiadaliśmy o projektowaniu postaci do gier, ich osobowości i wiarygodności. Pokazywaliśmy jak radzić sobie z kompozycja i perspektywą. Poniżej link do małej fotorelacji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/digital-frontier-nasz-wykad-dotyczacy.html
kontur Napisano 18 Luty 2013 Autor Napisano 18 Luty 2013 23 - 24 lutego w Warszawie prowadzimy bardzo fajne szkolenie z concept artu. Projektowanie postaci (poziom II). Serdecznie zapraszamy. Więcej informacji tutaj. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html
kontur Napisano 25 Luty 2013 Autor Napisano 25 Luty 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dziś kolejna dawka inspirujących prac. Miłego oglądania. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_25.html
kontur Napisano 1 Marzec 2013 Autor Napisano 1 Marzec 2013 23 - 24 marca prowadzimy szkolenie z projektowania postaci (poziom II). Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć postać bohatera (Protagonisty i Antagonisty) - dlaczego ważna jest oryginalna stylistyka wizualna i jak ją osiągnąć, - w jaki sposób projektować ubiór i fryzurę postaci, - jak stworzyć własną markę i dlaczego jest to istotne, - jak zastosować elementy otoczenia postaci, - w jaki sposób projektować ciekawe krainy i ich mieszkańców. - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak prezentować swoje prace, aby były atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Będzie sporo o postaciach bohaterów, różnych stylistykach, ubiorach, fryzurach itp. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Więcej informacji http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html Zapraszamy serdecznie.
kontur Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 Po prostu szkicuj TEST INKLING'A - narzędzia do szkicowania od Wacoma. Nie znacie Inkling'a? Znacie i rozważacie zakup? Przeczytajcie naszą recenzję. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/recenzja-inklinga-poprostu-szkicuj.html
kontur Napisano 11 Marzec 2013 Autor Napisano 11 Marzec 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Projektowanie potworów to stan umysłu. Kolejna porcja inspiracji - tym razem o potworkach z CreatureBox http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_11.html
kontur Napisano 18 Marzec 2013 Autor Napisano 18 Marzec 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Kolejna paczka inspiracji. Dziś luźny wysyp pomysłów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html Miłego oglądania.
kontur Napisano 25 Marzec 2013 Autor Napisano 25 Marzec 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj coś z Polski (i to nie będzie biedronka). http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_25.html
kontur Napisano 30 Marzec 2013 Autor Napisano 30 Marzec 2013 Najlepszego na święta Życzymy, aby nigdy nie zabrakło Wam pomysłów, które przekujecie w świetne ilustracje. Niech każdy koncept stanie się częścią wspaniałego świata, który wszystkich zachwyci. Nie traćcie nadziei i woli walki - jest jeszcze wiele przygód do przeżycia i skarbów do zdobycia.
kontur Napisano 8 Kwiecień 2013 Autor Napisano 8 Kwiecień 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dziś o konceptach do filmów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_8.html Miłego oglądania i udanego tygodnia.
kontur Napisano 9 Kwiecień 2013 Autor Napisano 9 Kwiecień 2013 Wywiad z Przemysławem Truścińskim - znanym i wybitnym rysownikiem. Przemek opowiada jak wyglądała praca przy projektowaniu postaci Geralta z Rivii do Gry komputerowej Wiedźmin. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/wywiad-z-przemysawem-truscinskim.html 1
kontur Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 Mała relacja z Europejskiego Festiwali Gier Digital Dragons 2013. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/digital-dragons-2013-19-20-kwietnia.html
kontur Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Napisano 24 Kwiecień 2013 11 - 12 maja organizujemy w Warszawie szkolenie z concept artu. Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej historii, osobowości, atrybutów i ubioru. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin). Więcej informacji: http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html
kontur Napisano 6 Maj 2013 Autor Napisano 6 Maj 2013 Jesteście ciekawi jak powstawały koncepty do Gears of war judgment? Zapraszam do przeczytania wywiadu z twórcami - Michałem Matczakiem i Maciejem Wojtalą. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/wywiad-z-tworcami-gears-of-war-judgment.html
tr3buh Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 ciekawy wywiad, widać że teraz bez 3d software to ani rusz, po co wykreślać ręcznie perspektywe jeżeli można raz dwa poustawiać proste bloki nałożyć tekstury ustawić oświetlenie i dopiero wtedy wszystko podmalować żeby wyglądało cacy, tak działają profesjonaliści i nie ma się czego wstydzić
kontur Napisano 6 Maj 2013 Autor Napisano 6 Maj 2013 Ciesze się, że wywiad Ci się podoba. Z jednej strony warto posługiwać się perspektywa i oświetleniem "z ręki", ale kiedy deadlin'y depczą po pietach to każdy wspomaga się 3D. Dzisiaj ważny jest efekt końcowy, a nie narzędzia. Chociaż my na szkoleniach uczymy tych obłędnych, znienawidzonych podstaw: perspektywy, anatomii, teorii barw, oświetlenia, kompozycji itd.
kontur Napisano 13 Maj 2013 Autor Napisano 13 Maj 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj szybkie szkice, znanej artystki, do kilku gier Ubisoftu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html
kontur Napisano 14 Maj 2013 Autor Napisano 14 Maj 2013 Storytelling – narracja w ilustracji. Zapraszam do przeczytania pierwszej część materiału o opowiadaniu historii obrazem. Materiał był publikowany w magazynie Computer Arts. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji.html
kontur Napisano 15 Maj 2013 Autor Napisano 15 Maj 2013 Kolejna część materiału na temat Storytellingu w ilustracji. Polecam. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji_15.html
kontur Napisano 21 Maj 2013 Autor Napisano 21 Maj 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html - - - Updated - - - INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html
kontur Napisano 27 Maj 2013 Autor Napisano 27 Maj 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj w inspiracjach zagadka. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_27.html
kontur Napisano 28 Maj 2013 Autor Napisano 28 Maj 2013 Mała relacja z naszej prelekcji na festiwalu Digital Dragons. Opowiadamy o concept arcie i projektowaniu postaci na potrzeby gier wideo. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/digital-dragons-2013-nasza-prelekcja-na.html
kontur Napisano 28 Maj 2013 Autor Napisano 28 Maj 2013 Lubicie komiksy? My także. Dlatego z przyjemnością chwalimy się naszym ostatnim. Powstał na prywatne zlecenie i wymagania były bardzo specyficzne, ale bez większego trudu udało nam się zakończyć temat. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/komiks-mistral-kilka-dni-temu-ujrza.html
kontur Napisano 17 Czerwiec 2013 Autor Napisano 17 Czerwiec 2013 Zapraszam do przeczytania wywiadu dotyczącego concept artu. KONRAD CZERNIK OPOWIADA O PRACY CONCEPT ARTYSTY. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konrad-czernik-opowiada-o-pracy-concept.html
kontur Napisano 26 Czerwiec 2013 Autor Napisano 26 Czerwiec 2013 Konkurs na concept art. Wraz z firmą Wacom zapraszam do udziału w konkursie. Jeśli rysujesz, projektujesz i lubisz potwory - to konkurs dla Ciebie. Przy okazji będzie możliwość zdobycia fajnych nagród. Więcej informacji na blogu http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konkurs-na-concept-art-potega-obrazu.html
Rekomendowane odpowiedzi