Q_KAMIL Napisano 3 Marzec 2012 Napisano 3 Marzec 2012 (edytowane) Witam chciałbym zaprezentować moja animacje na obronienie inżyniera. Wykonałem ją w 3dsmax-ie, After Effect-ie i photoshop-ie. Napiszcie co o tym sadzicie. animacja same modele Pozdrawiam Edytowane 9 Marzec 2012 przez Q_KAMIL
Pawelkos Napisano 3 Marzec 2012 Napisano 3 Marzec 2012 Jak zobaczylem tytul watku to napalilem sie jak wiewiorka na orzeszka, ale po obejrzeniu animacji sie zawiodlem. Nie chce tu sie wymadrzac i brzmiec jak ktos co to jest full pro i zeby zjadl na takich animacjach no ale chciales zeby napisac co sadzimy wiec pisze: Ogolnie nie wyglada jakos super. Same modele jeszcze spoko ujda, zwlaszcza w scenach walki powietrznej na pewno dalby sie ukryc wszelkie niedoskonalosci... shadery troche kulawe ale tez da sie to przelknac. Zdecydowanie najgorsza rzecza sa same ujecia... buja kamera jak na statku w czasie sztormu... jakies dziwne niezrozumiale dla mnie zblizenia. Obejrzyj sobie jakas bitwe o anglie czy chocby perlharbor i zobacz jak pokazac walke powietrzna... Efekty dzwiekowe tez kluja w ucho, ale rozumiem ze ciezko jest wybulic kase na profesjonalne sample kiedy robi sie cos dla siebie. Na pewno duzo sie napracowales przy tym bo animka dosc dluga jak na jedna osobe, ale te nieszczesne ujecia klada wszystko. Mam nadzieje ze sie nie obrazisz za to co napisalem ale to jest wlasnie to co ja sadze. I tak w ogole czy polscy piloci latali w RAFie na mustangach ? czy w RAFie w ogole byly mustangi ?
Q_KAMIL Napisano 3 Marzec 2012 Autor Napisano 3 Marzec 2012 (edytowane) To tak naprawdę to pierwsza moja animacja i pierwsze modele nie licząc jakiś tam mało skomplikowanych rzeczy. Może dlatego że bylem zbyt ambitny chcąc zrobić fajny filmik samemu w stosunkowo krótkim czasie i jak już wspomniałem robiąc go uczyłem się max-a, afera itp. Co do animacji to właśnie tego czasu mi zabrakło. Po zmontowaniu i obejrzeniu całości właśnie takie same miałem wrażenie ze coś te ruch są nie takie, ale było już za późno żeby coś zmienić robiąc ta samą animacje drugi raz na pewno było by lepiej. Co do mustangów to tak latali http://pl.wikipedia.org/wiki/North_American_P-51_Mustang#Polskie_Si.C5.82y_Powietrzne Dokładnie to ten co bieżne udział w mojej animacji należał do Eugeniusza Horbaczewskiego niestety zestrzelonego. Edytowane 3 Marzec 2012 przez Q_KAMIL
Pawelkos Napisano 3 Marzec 2012 Napisano 3 Marzec 2012 A gdzies mi umknelo to ze przy tym uczyles sie dopiero softow. Na przyszlosc jak bedziesz robil animacje, zrob sobie animatik, jakies proste modele, bez szaderow i po prostu preview animacji z viewportow. Wtedy mozesz zobaczyc jak wyglada calosc, czy wszystko ze soba gra i wyglada tak jakbys chcial... powodzenia przy nastepnych projektach ;) 1
legomir Napisano 4 Marzec 2012 Napisano 4 Marzec 2012 Hmmm... Ale te powietrzne hamowanie i tak było najlepsze ;) Jak animowałeś te samoloty w ogóle?
elDroo Napisano 4 Marzec 2012 Napisano 4 Marzec 2012 Jak na prace inżynierską i pierwsza animacje to calkiem spoko. Najbardziej mi przeszkadzala praca kamery, gdybys to lepiej opanowal byloby juz naprawde niezle. Mozna wiedziec na jakiej uczelni robiles ten dyplom? Sam robilem dyplomowe animacje zarowno do inzynierki jak i do magisterki wiec wiem przez co przechodziles :)
Q_KAMIL Napisano 9 Marzec 2012 Autor Napisano 9 Marzec 2012 Przepraszam ze dopiero teraz ale bylem chory i nie za bardzo moglem odpisać. Wracając do animacji to samoloty były animowane w 3dsmax-ie, każda scena była osobno animowana w osobnym pliku. Nie wiem o co dokładnie pytasz:) Co do uczelni to na WSTI w Warszawie ulica Pawia. Dzięki elDroo za zrozumienie :)
plrang Napisano 9 Marzec 2012 Napisano 9 Marzec 2012 Samolociki, fajny temat, choc sugerowany realizm sytuacji i wizualny obiektow zaklocony jest przez nierealistyczny model lotu i ruch kamery, czyli powtarzam to co koledzy powyzej. Gdyby pominac realizm to bardzo przyjenie sie oglada (a juz jako 1 robota to w ogole super). Parafrazujac nieco Churchilla - najwiecej zyskaloby sie najmniejszym kosztem przez zmniejszenie szalenstw kamery. Mnie w sumie czeka podobna zabawa choc pewnie ten model, ktory teraz ukuje nie bedzie sie nadawal do animacji.
floo Napisano 9 Marzec 2012 Napisano 9 Marzec 2012 Q_KAMIL looknij, tam mówią całkiem fajne rzeczy. http://www.itsartmag.com/features/redtails-vfxbreakdown/ Powodzenia przy następnych projektach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się