greg_jg Napisano 19 Lipiec 2004 Napisano 19 Lipiec 2004 Link do telefonu telefonu: Nokia 6610 proszę o oceny wstępnego modelu
Marcin Napisano 19 Lipiec 2004 Napisano 19 Lipiec 2004 zalezy jak chcesz go pokazac.... :/ jakos w 400x300 malo widac.... daj wiekszy render ... wydaje sie bez bledow (znacznych) czekam na materialy...
kozioo Napisano 19 Lipiec 2004 Napisano 19 Lipiec 2004 Za szerokie sa te przyciski ze słuchawkami, klawisze z cyferkami są za bardzo wygięte w łuk. No i ogólnie bryła wydaje mi się za szeroka. Wiecej nie powiem patrząc na tak mały render :P
greg_jg Napisano 19 Lipiec 2004 Autor Napisano 19 Lipiec 2004 Fakt, jest trochę za szeroki, co do wielkości renderu- nie miałem czasu na większy.
Mateusz Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 no... tak taki render to pare godzin... a moze warto sam model dac troszke wiekszy i mniej tej czerni?? malo tu widac...
tweety Napisano 21 Lipiec 2004 Napisano 21 Lipiec 2004 nie znam tego modelu Nokii, ale gdzie jest mikrofon (powinna być chyba taka mała dziurka do której się mówi) i słuchawka (też dziurka) ?
greg_jg Napisano 21 Lipiec 2004 Autor Napisano 21 Lipiec 2004 Wszystko będzie w swoim czasie tweety, przecież to jest [WIP] Co do dziurki na mikrofon, to na przednim panelu jej nie ma (w oryginale).
greg_jg Napisano 23 Lipiec 2004 Autor Napisano 23 Lipiec 2004 Znalazłem trochę czasu i poprawiłem kilka bugów. Nokia_6610_2 Proszę o oceny Nie wiem jaki materiał zastosować- ten, który jest obecnie z dołączonym obrazkiem, czy oryginalny (ze zdecydowanie mniejszym połyskiem). Do modelowania w samym telefonie zostały rzeczy mniej istotne, ale będę chciał dorobić jeszcze słuchaweczki.
Valtanis Napisano 23 Lipiec 2004 Napisano 23 Lipiec 2004 Porównując z originalnym 6610 to wyświetlacz(i zarazem klawisze dopasowane do niego) jest za szeroki w stosunku do samej obudowy. Także klawiatura numeryczna powinna sięgać nieco niżej modelu. Ale to tylko szczegóły i ważne tylko wtedy kiedy chcesz idealnie odwzorować dany model. A co do materialu, moim zdaniem mniejszy połysk byłby lepszy. Ogólnie model ładny, ale można go bardziej dopracować :). Pracuj dalej. Pozdro
greg_jg Napisano 23 Lipiec 2004 Autor Napisano 23 Lipiec 2004 Na 1. zdjęciu wyświetlacz był za szeroki, ale na 2. już nie. Co do klawiatury numerycznej sięgającej za wysoko, to może się tak wydawać, przez dośc duży łuk bocznych klawiszy numerycznych.
Rafal Napisano 23 Lipiec 2004 Napisano 23 Lipiec 2004 Ello mógłbyś pokazać telefonik bez renderowania tzn albo z widoku maxa albo wyrenderuj go ale ze standardowym szarym materiałem bez rzadnych odbić ani rendererów Pozdro
greg_jg Napisano 24 Lipiec 2004 Autor Napisano 24 Lipiec 2004 dodałem testową animację; jest dostępna na: http://www.rainbow.neostrada.pl/test.html
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2004 Napisano 24 Lipiec 2004 skaszanila ci sie troszke siatka albo mi sie wydaje obok przycisnkow z numerkami z prawej strony fajna zabaweczka :)
greg_jg Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 Trochę czasu mineło, zrobiłem kilka rzeczy i chcę je poddać waszej ocenie, bo w najbliższym czasie zapuszczę ostateczny render. Konstruktywna krytyka mile widziana, a i mam 1 pytanie jakie dać podłoże pod telefon? link do pliku : telefon ps. ostateczny render będzie większy
Loono Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Jak dla mnie troche za ciemno, a odbicie na kancie jest za duze. Daj wiekszy render, co ci szkodzi.
greg_jg Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 update, większy render w niższej jakości(samplowanie 1/4 x 4) : plik
Gacu666 Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Moze to Brasil Rio, shareware, który tylko pozwala do 512x cos tam rozdzielczosci?:P Modelik ładny, ale ja bym wolał go zobaczyc bardziej z góry.
greg_jg Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 Moze to Brasil Rio render w Mental`u z Max`a 6, a co do wielkości, to nie miałem czasu na większe testy :/
Loono Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 to jaki ty masz komputer, ze do renderowania takiej sceny potrzebujesz duzo czasu??
greg_jg Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Nie chodzi o wydajność komputera, miałem inne pilne rzeczy na głowie A co do Kompa ( link ) to mam Athlona 2500+, 256MB x2 (DualCH) Wilk Elektronik :), NF7-S rev.2.0, dysk WD 80GB 7200 8MB SATA,
greg_jg Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Panowie! Widzę, że nikt nie garnie się do pomocy :/ jakie podłoże?? Czy w takim ujęciu „opłaca” się pacnąć DOF`a ?
Batou Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Jeśli chcesz wyeksponować konkretny plan, lub jak masz przytłaczające tło i główny obiekt gubi się w nim wtedy DOF dobrze się sprawdza. Oczywiście są jeszcze inne sytuacje w których można użyć głębi ostrości jednak z tego co widzę twoja praca póki co jej nie potrzebuje. Rendering się tylko wydłuży. Zawsze można lekko poprawić render w PS dodając gdzieniegdzie blura. Standardowy kadr... widział bym go raczej zupełnie od przodu, tak jak w reklamówkach, z lekko kontrastowym jasnym lub ciemnym tłem. Do tego intensywne białe refleksy na obrzeżach podkreślające kształt modelu. To taki pomysł na szybko.
greg_jg Napisano 16 Sierpień 2004 Autor Napisano 16 Sierpień 2004 Przygotowałem kolejny update: pierwszy plik (tu pytanie, jakie dać tło w miejsce czarnej przestrzeni) drugi plik (a, tu pytanie czy takie tło może przejść?)
illy Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 Przygotowałem kolejny update: pierwszy plik (tu pytanie, jakie dać tło w miejsce czarnej przestrzeni) drugi plik (a, tu pytanie czy takie tło może przejść?) W pierszym chyba sobie poradziles (environment i ustawiasz hdri albo bmp, albo dajesz plane do tylu) A w drugim daj moze dof zeby podloga byla zamazana, fajnie by to wygladalo (DOF=Deep of field)
buczer Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 lezy kompozycja obrazka, jakies scinki zostaja w prawym dolnym rogu no i rurka b. odwraca uwage od telefonu.
greg_jg Napisano 17 Sierpień 2004 Autor Napisano 17 Sierpień 2004 hdri, raczej odpada, a DOF`a w Max`ie też się nie opłaca(czas), w PS można uzyskać blur`em podobny efekt. Co do kopmpozycji, to myślałem, że taka jest lepsza; zmnienię położenie kamery i zobaczę jak to będzie
buczer Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 ale kompozycja obrazka to rowniez elementy ktore sie na nia składaja. nie zawsze wystarcza pokrecic kamera ;)
greg_jg Napisano 17 Sierpień 2004 Autor Napisano 17 Sierpień 2004 (dałem DOF`a, zmieniłem położenie kamery i wywaliłem górną rurkę): plik
kozioo Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 Wydaje mi się, że obudowa jest troszke za ciemna:) Poza tym bardzo ładnie wyszło. Chyba nie ma sie do czego przyczepic.
greg_jg Napisano 19 Sierpień 2004 Autor Napisano 19 Sierpień 2004 ostatni mój update w tym temacie, prace zakończone, trzeba tylko posprzątać na dysku :/ link do ostatecznego pliku
sanki Napisano 19 Sierpień 2004 Napisano 19 Sierpień 2004 ladny model, ale imho zle wyeksponowany, bardziej rzuca sie w oczy stolik i kable niz sam telefon ktory ulozony jest gdzies w tle.
ftorek Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 no ladnie w sumie - ale to co powyzej - sam telefon jest jakis taki malo wazny bardziej rzuca sie w oczy ten trojnik na stoliku trooche razi brak jakiejkolwiek texturki na tej tasmie obiciowej i jeszcze ta sama texturka na obu poziomach stolika w sumie - podoba mnie sie - jest po prostu ladne i schludne, ale... ps. i jeszcze ta czern ktora u ciebie jest absolutnie czarna bez nawet lekkiego wpadania w szarosc... moze chociaz jakis bliczek - bo teraz to jak z aksamitu
Nimrod Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Jest Ok, nie ma tu nic powalającego, bo co może być powalającego w telefonie komórkowym? Bardzo dobre wykonanie, jak wcześniej ktoś zauważył sie ma się za bardzo do czego przyczepić.
greg_jg Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 >sanki >ftorek no może ta czerń "jest za czarna", nie widać tego na kablach, ale na wtyczce zestawu i przycisku >Kłobuc
Salvator Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 słuchawki rzucają sie w oczy, wyglądają jak z marmuru..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się