Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 39
  • Wyświetleń 5,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zalezy jak chcesz go pokazac.... :/ jakos w 400x300 malo widac.... daj wiekszy render ...

wydaje sie bez bledow (znacznych)

czekam na materialy...

Napisano

Za szerokie sa te przyciski ze słuchawkami, klawisze z cyferkami są za bardzo wygięte w łuk. No i ogólnie bryła wydaje mi się za szeroka. Wiecej nie powiem patrząc na tak mały render :P

Napisano
  • Autor

Fakt, jest trochę za szeroki, co do wielkości renderu- nie miałem czasu na większy.

Napisano

no... tak taki render to pare godzin... a moze warto sam model dac troszke wiekszy i mniej tej czerni??

malo tu widac...

Napisano

nie znam tego modelu Nokii, ale gdzie jest mikrofon (powinna być chyba taka mała dziurka do której się mówi) i słuchawka (też dziurka) ?

Napisano
  • Autor

Wszystko będzie w swoim czasie tweety, przecież to jest [WIP]

Co do dziurki na mikrofon, to na przednim panelu jej nie ma (w oryginale).

Napisano
  • Autor

Znalazłem trochę czasu i poprawiłem kilka bugów.

 

Nokia_6610_2

 

Proszę o oceny

 

Nie wiem jaki materiał zastosować- ten, który jest obecnie z dołączonym obrazkiem, czy oryginalny (ze zdecydowanie mniejszym połyskiem).

 

Do modelowania w samym telefonie zostały rzeczy mniej istotne, ale będę chciał dorobić jeszcze słuchaweczki.

Napisano

Porównując z originalnym 6610 to wyświetlacz(i zarazem klawisze dopasowane do niego) jest za szeroki w stosunku do samej obudowy. Także klawiatura numeryczna powinna sięgać nieco niżej modelu. Ale to tylko szczegóły i ważne tylko wtedy kiedy chcesz idealnie odwzorować dany model.

A co do materialu, moim zdaniem mniejszy połysk byłby lepszy.

Ogólnie model ładny, ale można go bardziej dopracować :). Pracuj dalej.

Pozdro

Napisano
  • Autor

Na 1. zdjęciu wyświetlacz był za szeroki, ale na 2. już nie.

 

Co do klawiatury numerycznej sięgającej za wysoko, to może się tak wydawać, przez dośc duży łuk bocznych klawiszy numerycznych.

Napisano

Ello

mógłbyś pokazać telefonik bez renderowania tzn albo z widoku maxa albo wyrenderuj go ale ze standardowym szarym materiałem bez rzadnych odbić ani rendererów

Pozdro

Napisano
  • Autor

Trochę czasu mineło, zrobiłem kilka rzeczy i chcę je poddać waszej ocenie, bo w najbliższym czasie zapuszczę ostateczny render.

Konstruktywna krytyka mile widziana, a i mam 1 pytanie jakie dać podłoże pod telefon?

 

link do pliku : telefon

 

ps. ostateczny render będzie większy

Napisano

Jak dla mnie troche za ciemno, a odbicie na kancie jest za duze. Daj wiekszy render, co ci szkodzi.

Napisano

Moze to Brasil Rio, shareware, który tylko pozwala do 512x cos tam rozdzielczosci?:P

 

Modelik ładny, ale ja bym wolał go zobaczyc bardziej z góry.

Napisano
  • Autor
Moze to Brasil Rio

 

render w Mental`u z Max`a 6,

 

a co do wielkości, to nie miałem czasu na większe testy :/

Napisano

to jaki ty masz komputer, ze do renderowania takiej sceny potrzebujesz duzo czasu??

Napisano
  • Autor

Nie chodzi o wydajność komputera, miałem inne pilne rzeczy na głowie

 

A co do Kompa ( link ) to mam Athlona 2500+, 256MB x2 (DualCH) Wilk Elektronik :), NF7-S rev.2.0, dysk WD 80GB 7200 8MB SATA,

Napisano
  • Autor

Panowie! Widzę, że nikt nie garnie się do pomocy :/ jakie podłoże??

Czy w takim ujęciu „opłaca” się pacnąć DOF`a ?

Napisano

Jeśli chcesz wyeksponować konkretny plan, lub jak masz przytłaczające tło i główny obiekt gubi się w nim wtedy DOF dobrze się sprawdza. Oczywiście są jeszcze inne sytuacje w których można użyć głębi ostrości jednak z tego co widzę twoja praca póki co jej nie potrzebuje. Rendering się tylko wydłuży.

Zawsze można lekko poprawić render w PS dodając gdzieniegdzie blura.

 

Standardowy kadr... widział bym go raczej zupełnie od przodu, tak jak w reklamówkach, z lekko kontrastowym jasnym lub ciemnym tłem. Do tego intensywne białe refleksy na obrzeżach podkreślające kształt modelu. To taki pomysł na szybko.

Napisano
Przygotowałem kolejny update:

 

pierwszy plik (tu pytanie, jakie dać tło w miejsce czarnej przestrzeni)

 

drugi plik (a, tu pytanie czy takie tło może przejść?)

 

W pierszym chyba sobie poradziles (environment i ustawiasz hdri albo bmp, albo dajesz plane do tylu)

 

A w drugim daj moze dof zeby podloga byla zamazana, fajnie by to wygladalo (DOF=Deep of field)

Napisano

lezy kompozycja obrazka, jakies scinki zostaja w prawym dolnym rogu no i rurka b. odwraca uwage od telefonu.

Napisano
  • Autor

hdri, raczej odpada, a DOF`a w Max`ie też się nie opłaca(czas), w PS można uzyskać blur`em podobny efekt.

 

Co do kopmpozycji, to myślałem, że taka jest lepsza;

zmnienię położenie kamery i zobaczę jak to będzie

Napisano

ale kompozycja obrazka to rowniez elementy ktore sie na nia składaja. nie zawsze wystarcza pokrecic kamera ;)

Napisano

Wydaje mi się, że obudowa jest troszke za ciemna:) Poza tym bardzo ładnie wyszło. Chyba nie ma sie do czego przyczepic.

Napisano
  • Autor

ostatni mój update w tym temacie, prace zakończone, trzeba tylko posprzątać na dysku :/

 

link do ostatecznego pliku

 

telefon_Nokia_6610_533x400_r.jpg

Napisano

ladny model, ale imho zle wyeksponowany, bardziej rzuca sie w oczy stolik i kable niz sam telefon ktory ulozony jest gdzies w tle.

Napisano

no ladnie w sumie - ale to co powyzej - sam telefon jest jakis taki malo wazny

bardziej rzuca sie w oczy ten trojnik

 

na stoliku trooche razi brak jakiejkolwiek texturki na tej tasmie obiciowej i jeszcze ta sama texturka na obu poziomach stolika

 

w sumie - podoba mnie sie - jest po prostu ladne i schludne, ale...

 

ps. i jeszcze ta czern ktora u ciebie jest absolutnie czarna bez nawet lekkiego wpadania w szarosc... moze chociaz jakis bliczek - bo teraz to jak z aksamitu

Napisano

Jest Ok, nie ma tu nic powalającego, bo co może być powalającego w telefonie komórkowym? Bardzo dobre wykonanie, jak wcześniej ktoś zauważył sie ma się za bardzo do czego przyczepić.

Napisano
  • Autor

>sanki

 

>ftorek

no może ta czerń "jest za czarna", nie widać tego na kablach, ale na wtyczce zestawu i przycisku

 

>Kłobuc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności