Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Telefon Nokia 6610


greg_jg

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Znalazłem trochę czasu i poprawiłem kilka bugów.

 

Nokia_6610_2

 

Proszę o oceny

 

Nie wiem jaki materiał zastosować- ten, który jest obecnie z dołączonym obrazkiem, czy oryginalny (ze zdecydowanie mniejszym połyskiem).

 

Do modelowania w samym telefonie zostały rzeczy mniej istotne, ale będę chciał dorobić jeszcze słuchaweczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując z originalnym 6610 to wyświetlacz(i zarazem klawisze dopasowane do niego) jest za szeroki w stosunku do samej obudowy. Także klawiatura numeryczna powinna sięgać nieco niżej modelu. Ale to tylko szczegóły i ważne tylko wtedy kiedy chcesz idealnie odwzorować dany model.

A co do materialu, moim zdaniem mniejszy połysk byłby lepszy.

Ogólnie model ładny, ale można go bardziej dopracować :). Pracuj dalej.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę czasu mineło, zrobiłem kilka rzeczy i chcę je poddać waszej ocenie, bo w najbliższym czasie zapuszczę ostateczny render.

Konstruktywna krytyka mile widziana, a i mam 1 pytanie jakie dać podłoże pod telefon?

 

link do pliku : telefon

 

ps. ostateczny render będzie większy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz wyeksponować konkretny plan, lub jak masz przytłaczające tło i główny obiekt gubi się w nim wtedy DOF dobrze się sprawdza. Oczywiście są jeszcze inne sytuacje w których można użyć głębi ostrości jednak z tego co widzę twoja praca póki co jej nie potrzebuje. Rendering się tylko wydłuży.

Zawsze można lekko poprawić render w PS dodając gdzieniegdzie blura.

 

Standardowy kadr... widział bym go raczej zupełnie od przodu, tak jak w reklamówkach, z lekko kontrastowym jasnym lub ciemnym tłem. Do tego intensywne białe refleksy na obrzeżach podkreślające kształt modelu. To taki pomysł na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygotowałem kolejny update:

 

pierwszy plik (tu pytanie, jakie dać tło w miejsce czarnej przestrzeni)

 

drugi plik (a, tu pytanie czy takie tło może przejść?)

 

W pierszym chyba sobie poradziles (environment i ustawiasz hdri albo bmp, albo dajesz plane do tylu)

 

A w drugim daj moze dof zeby podloga byla zamazana, fajnie by to wygladalo (DOF=Deep of field)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ladnie w sumie - ale to co powyzej - sam telefon jest jakis taki malo wazny

bardziej rzuca sie w oczy ten trojnik

 

na stoliku trooche razi brak jakiejkolwiek texturki na tej tasmie obiciowej i jeszcze ta sama texturka na obu poziomach stolika

 

w sumie - podoba mnie sie - jest po prostu ladne i schludne, ale...

 

ps. i jeszcze ta czern ktora u ciebie jest absolutnie czarna bez nawet lekkiego wpadania w szarosc... moze chociaz jakis bliczek - bo teraz to jak z aksamitu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności