PonurySzatniarz Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Witam. Mam następujący problem wymodelowałem sobie mechanicznego pająka i chce się zabrał za jego modelowanie. Jednak nie mam pojęcia jak zrobić aby siłowniki łączące poszczególne element ramienia zachowywały się naturalnie. Czy dla siłowników utworzyć osobne kości, czy jakoś za pomocą pomocniczych pointow i jeżeli tak to jak? W załączniku przesyłam screena prowizorycznego ramienia do rozkmin jakie prowadze aby pokazać o co mi chodzi. Z góry dziękuje. http://zapodaj.net/aa9685e3514d.png.html
Shogun 3D Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Wrzuć tego screena na http://www.imageshack.us
PonurySzatniarz Napisano 20 Marzec 2012 Autor Napisano 20 Marzec 2012 @jacob Jeśli to będzie wspołpracowalo ze szkieletem ramienia to to jest właśnie to:)
jacob Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 a co ma nie współpracować? linkujesz do kości albo tych zielonych boxów i śmiga;)
PonurySzatniarz Napisano 21 Marzec 2012 Autor Napisano 21 Marzec 2012 (edytowane) Siłownik działa mi już prawie idealnie tylko mam teraz problem z poszczególnymi fragmentami siłownika (widać to po kwadratowych częściach mechanizmu) Mianowicie podczas pracy obracają mi się. Jak temu zaradzić? Poniżej zamieszczam screeny: http://imageshack.us/photo/my-images/713/83510606.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/31/34388925.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/41/72629541.png/ Ok poradziłem sobie. Miałem źle ustawione lookAtConstance. Dziękuje za pomoc :) Edytowane 21 Marzec 2012 przez PonurySzatniarz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się